Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sover dårlig pga det virker det som og han sliter noenganger med og puste skikkelig. nesesugen er bare og glemme og få ut noe særlig med for det er så langt inni virker det som.. vet det er vanlig at de er snørrete, men hvor snørrete skal han være for at jeg bør dra til legen? han nyser mye og har hostet noen ganger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo ringe å høre. heller en gang for mye en en gang for lite e råde e får fra min mor:)

prøv å dryppe morsmelk i nasen

Skrevet

Samme problemet her. Kjøp saltvann og nesesuger (slange som du suger i) på BabyShop. Genialt! Min baby på fire uker er også snørrete - smitet av storebror, tipper jeg! Nesesugeren kostet en hundrings. Skal vel ikke være nødvendig å dra ¨til legen hvis baby ikke har feber.

Skrevet

Dersom han virker utilpass, har høy feber, slapp og tar til seg lite mat/har tørre bleier, og du selv er bekymra for han, så er det jo bare å ringe. Men de blir lett tette i nesa, for det er jo liten plass i de små neseborene. Du kan prøve å trekke opp litt mm i en liten sprøyte uten spiss og skylle gjennom, eller bruke saltvann som du skyller med. Viktig å gjøre før mating, for at han har åpen nese når han spiser, ellers blir det vanskelig for han å spise

Skrevet

Vår gutt på 14 dager er tidvis snørrete og tett. Hadde en episode der han ikke fikk puste og han ble helt febrilsk stakkar.. Vi bruker da saltvanns-nesespray til baby.. og at han nyser er bare fint, for da får han ut det som skal ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...