Gå til innhold

Uke 28- liten mage...

Anbefalte innlegg

Andre som føler at de har liten mage? Kan ikke helt forstå at vesla får plass i den lille magen, hehe... Man ser jo helt klart at jeg er gravid, men er liten til å være 6 mnd på vei. Var hos jordmor for to uker sider og sf mål er på gjennomsnittet. Jeg er 1.74 cm høy og slank, så det har jo sikkert mye å si. Men føler meg så liten og magemålet vokser lite...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142002622-uke-28-liten-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt hva du mener:)! Jeg er 26 uker og symfyse målet mitt ligger på 22. Om jeg ikke vil at noen skal se at jeg er gravid så kan jeg fint skjule det med og ikke ta på meg trange klær, bare vanlige tunika topper. Ellers så ser det ut som om jeg bare har spist litt mye den siste tida og at det har lagt seg akkurat på magen min.. HIhi,,

Det er så individuelt med den magen, men jeg tror den kommer til å komme ganske sånn "poff" på en uke så er du mega gravid;)

Hei :) Jeg var sånn med min første, nesten ikke mage og den vokste sakte hele svangerskapet,..alle kommenterte det hele tiden og jeg var lei av det..nå i ettertid sitter jeg og tenker at det faktisk var deilig og ikke være så stor..slapp unne mye med rygg og søvn..

Jeg er 1,72 og slank , de som er høye og slanke bærer barnet så fint langs lengden at babyen har bedre plass over lengre tid.det fikk jeg beskjed om av jordmor..nå denne gangen har jeg lik mage nå i uke 26 som jeg hadde i uke 36 sist..men for noen kommer jo magen bare plutselig rundt uke 30:) nyt den lille fine magen din, du vil sette pris på det senere:)

Hei. Da jeg var gravid med første så fikk jeg ikke mage før jeg bekka 9.mnd. Så ble ikke kjøpt mye mamma klær da nei. Trur nok det kommer ann på hvor man bærer ungen, noen sier at den ligger mere inn mot ryggen enn lengere utpå magen., og motsatt.

Men nå er det helt annerledes. er snart 5 mnd på vei, og har måtte bytte ut alle klær fra jeg var bare 3 mnd på vei, og lagt på meg mye mere nå en sist. Så er utrolig stor forskjell fra gang til gang.

Når jeg var 6 mnd på vei med førstemann skulle man vite at jeg var gravid for å se det :) De som ikke visste, kunne ikke se på meg at jeg var gravid.

Jeg er også 174 og slank, lå også på gjennomsnittet på SF målet :)

Merkelig hvordan de får plass ja!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...