Galskapens overhode Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 med nr 2 kjente jeg liv første gang uke 11, og siden da kjente jeg det daglig. Slevsagt oftere jo lengre ut i svangerskapet jeg kom. Med nr 1 kjente jeg det daglig fra uke 15. Nå er jeg 10+2 og venter.. Sikkert litt dumt siden morkaka kan ligge foran og da er det nok lenge til jeg få kjenne de herlige sommerfuglvingene... Men.. jeg venter alikevel.. Dette er mitt siste svangerskap. 3 er nok for oss, så denne gangen skal jeg sluke alle de gode opplevelsene til meg og nyte dem i langdrag.
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Ååå lykke den dagen jeg kommer til å kjenne liv! Det må være en helt utrolig følelse
gutt 08, februar11 høygravid!! Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 er helt utrolig:) du bør glede deg:) jeg kjente liv i uke tolv, og mannen min kjente utvendig allerede i uke 16.. så jeg venter jeg også, men drøyer jo mange uker enda..
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Huff ja tiden snegler seg jo avgårde... Skulle ønske jeg bare kunne sove meg gjennom 1 trimester:D Men på den annen side så er det jo så kos å kjenne alt som forandrer seg i kroppen nå selv om det er litt ubehag også. Gleder meg nesten mest til samboeren min får oppleve liv også så han får ta mer del i dette også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå