Gå til innhold

Flere som tar Gravid komplett kosttilskudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå i to dager hatt nesten sort avføring.. Vet dere om det kan komme av dette kosttilskuddet, kjenner jeg ble litt nervøs.. Flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det mye jern i kosttilskuddet? da pleier ofte avføringen bli svart, og lukte svovel av og til:)

Skrevet

Det står at det er 15 mg jern pluss 80 mg blåbær ekstrakt

Skrevet

Kombinasjonen av både blåbær og jern gir nokså mørk avføring, da begge gjør avføringen mørk på sitt vis. Så det er helt normalt :) Det eneste jeg vil anbefale deg er å drikke rikelig da jerntilskudd ofte kan føre til tregere mage ;)

Skrevet

Hei!Jeg tar gravid komplett kosttilskudd, og om morgenen får jeg veldig vondt i magen å har veldig mørk avføring,tror det er normalt:)hehe...

Skrevet

Jeg tar også dette, tror det er mye jern så tror det er ganske normalt :)

Går over etterhvert når kroppen venner seg til det.

Skrevet

Jeg tar også dette, og jeg blir fryktelig kvalm.. Måtte bytte om å ta disse på kvelden i stedet for på morgenen.. Ikke merket noe på avføring egenlig..

Skrevet

Jeg lurer på en ting: forrige gang jeg gikk gravid fikk jeg streng beskjed om å kutte ut alt som heter kosttilskudd av både lege og jordmor. Kun folat de tre første månedene og tran. Dette fordi det var mer farlig dersom man fikk for mye av diverse vitaminer/mineraler enn om man får for lite (om man får for lite merker man det som regel på ett eller annet vis).

Nå er det noen år siden jeg gikk gravid sist, så det kan jo være dette har endret seg. Hvilke anbefalinger har dere andre fått?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...