*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Første menstruasjon etter hasteks for 11 uker siden. Før graviditeten når jeg gikk på p-piller hadde jeg mensen i max 2 dager, ingen smerter og blødde generelt lite. Har starta på p-pillene igjen(er ferdig med brett nr 1 nå) og mensen kom et par dager før jeg var ferdig med brettet(21 dagers brett). Til tider har jeg menssmerter ut av en annen verden! Er så vondt, kan ikke huske at jeg noen gang har hatt slike menssmerter? Har hørt at etter man har fått barn er det vanlig at man blør mindre ved mens og at smertene ikke er like tydelige. Stemmer kanskje ikke dette? Fysj,jeg som aldri har hatt noe problemer med tante rød(hehe)!! Mulig jeg er litt teit her nå altså, men er rett å slett litt sur på denna kroppen siden jeg har fått vondter ETTER jeg er ferdig med graviditeten:p
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Sånn hadde jeg det også første gang, men det stabiliserte seg til neste brett.
Gjest Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 same shit her, alle tre gangene jeg har hatt den etter fødsel, må jo ligge i fosterstilling på sofaen de første dagene
Gjøkeredet③ Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Skulle gjerne kommet med noen råd, men har ikke hatt menser siden februar 2008.. Herregud som jeg gruer meg til det spetakkelet igjen:o( Håper det blir lenge til;o)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2010 Æsj jeg trodde liksom det skulle bli det samme etter fødsel jeg men neida! er skikkelig vondt, og alt er bare dritt! Litt hormonell nå i disse PMS dager også merker jeg:P hehe
mozongen Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Blitt helt annerledes for meg også,etter fødsel...blør mmyye mer,varer lenger og dobbelt så hormonell som før(trodde ikke det var mulig men;)..og mer vondt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå