Gå til innhold

Linyen-Mamma til Mathias - Du er full

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å svare på PM'en din, men fikk beskjed om at enten var full eller du hadde blokket meg, og jeg velger å tro at du ikke har blokket meg..

Går alt bra med deg?

Jeg har vært litt fraværende en stund her, men nå titter jeg innom i ny og ne vet du.. Skal bli litt flinkere, er jo litt koselig her inne;o)

Alt går strålende med oss.. Små'en eter som en hest og sover sånn som mor vil på natta, så kan absolutt ikke klage:o)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe,nå begynte jeg å lure på hva slags frekk dame dette var som kunne antyde at jeg var full! hehe...

skal slette noen post jeg:P

Her går alt bare bra:) mathias sliter ikke så mye med magen lenger, og sover stort sett hele natta. Han våkner innimellom men da får han smokken og roer seg som regel:) hender jeg må gi litt mat men det er sjelden:)

Han spiser mer og mer,i stad var første gang han spiste nesten 160ml:) han spiser etter størrelsen sin, spiser alt fra 70ml-150ml pr måltid:)

skal ta vaksiner den 1.juli, det blir spennende:) når skal dere vaksinere?

ellers da? hvordan er det å ha mini i vogn hos dere? mini begynte å bli lei av vogna men i bunnen av bagen(duo) er det sånn at ryggen kan heises litt opp så det gjorde jeg og nå er han mer villig til å ligge der:) Han ser litt mer:) ble kjempe sinna her om dagen når vi gikk tur og det starta å regne:P hehe, da jeg dro på regntrekket så han ikke noe ut omtrent og ble illsint:P hehe...

Hvordan er rutinene deres på kvelden nå da?

klem:)

Skrevet

Det er så deilig når de begynner å sove ordentlig på nettene..

Vi nærmer oss hele natta med stormskritt her også nå.

Jeg legger Casper samtidig med storebror sånn ca 19.30 og nå sover han til klokka 05.00.

Så etter litt pupp sover han videre til mellom 7 og 8 en gang..

Vi har vært så utrolig heldige med storebror når det kommer til legging og soving, at jeg krysser fingrene for at C blir like enkel...

Ellers så er han fornøyd i vogna, men det må han bare være, for vi er ute i et par timer hver eneste dag, så han har ikke noe valg. Hehe!

Bruker som regel MB søskenvognen, så har ikke mulighet for å heve ryggen sånn som i Simoen. Så kjenner det hadde blitt litt surt hvis han begynte å klage;o)

Så spennende med vaksinen.. Vi skal ikke ta den før i slutten av Juli, husker ikke helt datoen.

Storebror fikk bittelitt feber på kvelden da han tok 3 mnd vaksinen, men ellers ingen problemer!

Det er nok verst for mor det der. Jeg hater jo blodprøver og vaksiner selv, så syntes jo så inderlig synd på de. Hihi! Må kikke en annen vei:o)

Ellers så har han fått sitt aller første pass;o) Hehe!

Han ser ut som en itliensk mafiaboss på bildet, men det får gå, storebror ser ut som en terrorist..

Så har med andre ord vært skikkelig heldig med bildene:o)

Ha en kjempe fin søndag! :o)

Skrevet

haha terroristen og mafiabossen:P det høres bra ut! hehe....

Ja kan tenke meg at det er verre for meg å se på enn for han å ta vaksinene:P hehe, blir spennende! Skal nok gå til innkjøp av noen stikkpiller bare sånn tilfelle:)

Skal kjøpe ny vogn snart tror jeg,bare han kommer seg opp litt så jeg kan kjøpe en ordentlig sportsvogn så... :D

I natt sov jaggu meg Mathias fra ca kl 22:00-09:00!!! JUHU! det er rekord!

:D

Skrevet

Så fantastisk å få ligge å dra seg helt til klokka 9 på morraen:o)

For meg er det jo egentlig samma hvor lenge han sover, jeg må jo opp mellom 7 og 8 med storerbror uansett:o)

Vet du hvilken sportsvogn du vil ha eller?

Jeg er jo i min manns øyne Queen of prams.. Hehe. Har kun 4 stykker.. Hihi! Alle har jo sitt bruksområde, bare han som ikke skjønner det helt;o)

Forresten greit å ha noen stikkpiller på lur, i tilfelle høy feber etter vaksinering:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...