gilgi Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Hei Kimby! Har sett deg etter lang tid her inne. Har blitt spådd av deg tidliger og du har spådd mye riktig på meg (bøyer av meg hatten). Spår du fortsatt privat også? Lurer på om du være så snill kunne ta en titt på følgende spørsmål. Når blir jeg gravid? Har prøvd siden oktober etter at vi mistet datteren vår. Kommer vi til å trenge hjelp eller klarer vi på eget hånd? Gjerne kjønn om noen ser det. Blir veldig glad og takknemlig om noen av dere spå damene kan ta seg tid. Jeg er født 311071, mann 150772 og en herlig sønn på 3,5 år. Hvis det dukker opp noe annet også så er det bare å si i fra.
Gjest Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 hei:) joda jeg spår enda privat en sjelden gang.. veldig trist å hør om den lille jenta deres dere vil nok få flere barn på egen hånd.ser det ligger en gutt tett på deg...får opp juli/august på han..utenom det så kommer dere til å få enda en jente:) klem fra
gilgi Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2010 Hei Kimby, tusen takk for at du tok deg tid. Hvor kan jeg bli spådd av deg privat?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Har forresten stemt på skjønne dattern din. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #9 Skrevet 20. juni 2010 Kan du være så snill å spå meg kimby? Jeg 040788 samboer 050585 Nå sitter vår ønskespire? Ser du kjønn? Håper veeldig på svar!
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 hei ja jeg får opp en jente på deg og gratulerer med en spire . lykke til klem kanskje du også ork å stem?? www.lano.no/bidrag/agnethe-nordland www.lano.no/bidrag/michelle-nordland-4 takk for hjelpen
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #11 Skrevet 21. juni 2010 Tusen takk for svar! Da har jeg stemt på begge gullungene dine! Men jeg ser at jeg har skrevet feil:s Det skulle stå når sitter vår ønskespire. Ikke Nå.. Er ikke gravid enda, men prøver iherdig:) Ser du kanskje noe om når spiren vår kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå