lille sprelle Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Har begynt forsiktig for en god stund siden. I går sa jeg at på mandag var det siste dag med en fast ting for henne, så da var hun stor jente og måtte slutte med bleie. Forlangte bleien av umiddelbart. Har hatt et uhell i dag...... Så 2 år og 2 mnd så ser det ut til at vi er tørrlagte utenom soving... Skal kjøpe flere truser samt kladder til bilsete osv på mandag....
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Gratulerer med bleiefri jente, så tidlig ute da gitt! Jenta mi slutta også da hun var så liten som din og det var veldig deilig å slippe bleier så tidlig. Jeg vil bare si at ikke bli lei deg om hun har tilbakefall i perioder, det er ikke så uvanlig at de har et lite tilbakefall etter en stund når de slutter så tidlig. Vi har opplevd en periode med tilbakefall med jenta vår og har hørt av andre med barn som sluttet tidlig at det har skjedd hos dem også. Lykke til med bleiefri sommer!
Mammatil4jenter Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Her er snuppa snart 2 år og 3 mnd, og går kun med truse hjemme. Ingen uhell, men med en gang hun får på bleie i barnehagen så kommer det. Men vi har kjøpt avvenningstruser til å ha der, så etter ferien blir det slutt på bleie der også. Hadde vært fint om hun ble tørr iløpet av sommeren, siden vi har en liten snuppe til på 2 mnd. Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Gratulerer med bleiefri jente Er akkurat blitt bleiefritt her også - herlig! Min jente er 2 år og 4 mnd så synes hun er veldig flink! Også er hun jo så stolt og forteller alle hun møter at hun ikke har bleie, hehe
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Legger merke til at det er bare jenter her som har slutta med bleier. Jeg har en gutt, 2uker før 2års dagen, slutta han. Deilig! Mange mente det var altfor tidlig å slutte alt nå,fordi guttene er jo somregel litt senere ute enn jentene med det, så derfor er det ekstra stas at vi har klart det. Jeg har ikke masa og pressa, han har funnet ut av det selv. Han har en lillebror på 3mnd, og det er jo bare små babyer som bruker bleie vettu.... :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Jeg har også en gutt som var akkurat 2 år da han slutta med helt med dagbleie. Gikk uten bleie hjemme alt ved 1,5 års alder, men stolte ikke hundre prosent på han så tidlig. Nå er han snart 3 og har vært bleiefri på natta siden før påske. Kjempeherlig med så flinke unger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå