Tante_Esel Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 heisann får opp juni på deg jeg.. så mye mulig du er gravid nå eller så blir du det neste pp får opp at du vil få en gutt... hva ser du i forhold til graviditet på meg? blir jeg gravid på den vanlige måten, eller må vi i gang med ivf? evt når blir jeg gravid + kjønn takk f. 03.11.83 han 13.12.82
Gjest Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 takk for svar jeg får opp sep på deg jeg og jeg føler dere får det til selv med hjelp av nå kur av et eller annet det blir tvilinger føl jeg eller så får du to tette..en jente og en gutt kanskje du ork å stem www.lano.no/bidrag/agnethe-nordland www.lano.no/bidrag/michelle-nordland-4 lykke til klem fra
stratosen_er mamma_ Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 heisann kimby;) lenge siden sist;) Jeg føler vel igrunn at d ligger ganske nærme deg i tid, ser ut til at juli og august er gode mnd for dere...føler mest jenteenergier på deg men mulig d er fordi du har noen jenter fra før....vet ikke hvor mange du har heller jeg da...men ser ut til at du samlet sett vil få tre barn to jenter og en gutt;) masse lykke til:) om du orker se på meg så blir jeg veldig glad også.. f.13.04.83 lurer på når jeg blir gravid igjen? om d blir gutt/jente og om det blir et normalt sv.skap eller om jeg får flere aborter? og om d blir vaginal eller ks?? og sånn generelt ellers om d er noe som kommer opp hos deg (om meg) klem til deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå