Gå til innhold

Hvilken "konebil" har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny bil, men er jo så mange jeg kunne tenkt meg. Hvilken bil har du? Egentlig har jeg lyst på en stor bil, men det har vi jo allerede så en liten snerten en er kanskje mer aktuelt. Skal ikke koste en formue heller :)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kjører en Ford S-max, ikke akkurat liten og snerten, men med 4 barn har man ikke så mange andre valg enn en 7-seter ;)

Skrevet

Jeg har en golf. Veldig fornøyd med den :)

Skrevet

Har en polo,og er superfornøyd:-)Passer perfekt til meg og datteren når vi er på farten alene:)

Og at den er rosa er heller ikke feil;)

Skrevet

Alfa Romeo 156 sportwagon t.spark. 150 hk.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

har hver vår stasjonsvogn, vi...så jævla praktisk. Eller ikke

Annonse

Skrevet

Alfa Romeo 166

Skrevet

Fiat 500:) Veldig kul, jeg har den i hvit.

Skrevet

Kan vel ikke kalle det konebil. Men det er jeg som bruker den hele tida, vi har en Touran og gubben har arbeidsbil og en gammel Mondeo stasjonsvogn som han hjem fra jobb fredag og til jobb på mandag, ellers i uka bruker han arbeidsbilen.

Skrevet

Mercedes C180 sedan. Absolutt ingen praktisk familiebil, men sparker godt unna og får frem smilet hos mor, så da får jeg heller leve med bakdelene;)

Skrevet

hos oss er det jeg som kjører den største, nyeste og dyreste bilen...:) Så min "konebil" er en opel vectra stasjonsvogn, mens mannen kjører rundt i en gammel opel astra :)

Skrevet

En passat stasjonsvogn er min konebil.

Annonse

Skrevet

hehe - her er "konebilen" en ford mondeo stasjonsvogn....

Det er vår lille bil og vi lurer alltid på hvordan vi skal få med oss alt rotet for vi er så vant til større plass......

Skrevet

Jeg har en mercedes E220 cdi. Romslig og solid stasjonsvogn som sparker brukbart ifra.

Skrevet

Jeg har BMW 320 Stasjonsvogn på sommeren.. Veldig fornøyd.

Også bytter vi på vinterhalvåret så da har jeg X6. Liker ikke bakhjulstrekk på glatta... Så da er jeg enda mer fornøyd

Skrevet

Nå kjører jeg Ford Fiesta 5 dører.

Men når jeg skal bytte lurer jeg på om det ikke blir en Fiat 500C

Skrevet

Min er en Ford Mondeo stv,og mannen sin er en Ford Scorpio coupe.

Skrevet

Range Rover Sport - og jeg digger den bilen!

Skrevet

Konebil og konebil.. Men eg kjører en Vw Touran...men skal selges etter sommerferien

Skrevet

Polo...er kjempefornøyd med den:))

Skrevet

Jeg har en Nissan Primera stv.

Lurer egentlig om jeg skal kjøpe en av de nye caravellene eller noe slikt neste gang jeg skal ha bil. Er liksom den eneste biltypen som har plass til både barnevogn, to hunder og oppakning!! Slitsomt å måtte ta to biler hver gang vi skal på tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...