Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Hei, hvordan er formen din i dag? Så i den andre tråden at du ikke var i slag i går..... Ikke helt på tide med baby ennå vet du...... Ja jeg måtte jo begynne med jern jeg også for selve blodprosenten var ok på 10.7, men jernlageret var bare på 9 og alt under 15-20 regnes vel som tomme lagre. Skal vel normalt være 20-200 og jeg hadde 100 i starten av svangerskapet..... Så det forklarer vel at jeg er litt mer trøtt og svimete enn jeg vil innrømme til tider.... Tenker liksom bare at det er pga lillegutt og våre turer opp om natten og sånn, men det er jo godt mulig at jernsaken er en medvirkende årsak ja. Uansett; har begynt på feromax nå med høyeste dose og så får vi se om det hjelper. Hvis det ikke har steget nok til neste kontroll om en liten mnd må jeg vel over på duroferon..... usj.... Her har lørdagen med familien gått i vasken da.... Stod opp kl 10 og hadde en deilig frokost med min kjære. Så dro vi utkl 12 og kl 12.30 ringte tlf til sambo og det var krise på jobb og han har sittet i tlf frem til kl 16 og da endte det til slutt med at han måtte reise, så nå er jeg og lillegutt alene hjemme utover kvelden en stund.... Kjedelig når man gleder seg sånn til å være sammen med sin kjære når man er såpass mye alene i løpet av uka. Du vet jo godt hva jeg snakker om.... Ellers sitter jeg atter en gang med magen full i prikker jeg da...... Klør som et helsike.... Så det er vel noe jeg har fått i meg igjen da. Er jo ikek farlig, men utrolig plagsomt. Nei, nå merker jeg jommen meg at det ble mye syt og klag på meg her,,,,, Nei vi får vende dette til å være positiv tror jeg:) >Får i alle fall masse kos og kjærlighet fra lillegutt som sitter i armkroken min, stryker meg på kinnet og sier "mamma; lille vennen min" mens han i stor iver ser på pelle politibil:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Hei vennen, nå skrev jeg akkurat et laaangt innlegg her til deg, så sletta det seg pga tilkoblingsavbrudd!!!! Noe såååå irriterende. Du så jeg skrev til deg på vogninlegget igår!!! Her er formen opp og ned. Fra formiddagen og frem til kvelden har jeg myyye kynnere og murringer (maserier i rygg og nede i magen). Tror det har tatt seg opp en del pga bringebærblad kapslene. Men det får jo bare gå sin gang. Sikkert modning som holder på i noen uker fremover hehe. Kjedelig du måtte beg.på jern da. Håper magen ikke blir alt for gal da!! Min blir til og med hard av hemojern. Hatt problemer igjen noen dager nå. Kjedelig at du ble alene da. Da er det godt å få trøst og kos av sønnen. Er og på en måte alene pga mannen som skal ha med seg alle de hersens kampene på tv!!! grrr, er skikkelig hormontroll for tiden hihi. Får skrive mer senere, ble såååå irritert på at pc klikka idet jeg lagra, og så mye jeg skrev da, jaja. Ha en fin kveld vennen min. Glad i deg vettu! Stooor klem og ta godt vare på deg selv.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Hei igjen vennen. Søkte etter de ammeinnlegga du anbefalte (chicco sine)Vi får kjøpt dem på Babyplaneten til 129 for 60 stk!! Skal jammen med kjøpe meg en pakke eller 2 hehe. Klem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Kjære Katta og Maddemor:)) Inne og snoker og leser om dere......hehe-må følge med på at det står til med gamle venner:)))) Når er termin Katta??? Varm klem fra meg
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Hei vennen. Bare koselig at du snoker vettu hehe. Snoka litt på deg og igår. Så det var en i magen din og at alt var bra. Kjempeflott!! Gratulerer så masse med mannen din igår! Jeg har bursdag til mandag! Termin om ca 30 dgr, men håper å føde et par uker før hehe. Nå skal jeg opp å legge den såre kroppen, føler meg som en 90 åring hihi. Masse lykke til videre. Jeg og Maddemor hadde forresten lunsj hos meg her om dagen og var det noen vi kunne tenke oss å møte en gang så var det deg! Hadde vært artig å møtest i Tønsberg en gang når barna er blitt litt eldre! Nattinatt. Stoooor klem.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2010 OIsann, skal si dette ble en aktiv tråd:) Tiril; så utrolig koselig at alt bare er bra med lille sprell i magen din! Denne gangen SKAL det går bra med dere! Ja det stemmer som katta sier; vi satt og snakket om dere fra oss over 30-tråden under lunsjen vår her om dagen og da kom vi frem til at du var absolutt en av de vi kunne tenkt oss å møtt i real life:) Håper vi kan få til det en gang:) Ellers er jeg ikke så aktiv og skriver inne på tråden vår på bli gravid lengre. Føler det akkurat nå er mest en tråd om de som prøver å bli gravid.... Men jeg er jo inne og snikleser da vettu:) Katta; Det er jo helt klart modning på gang hos deg nå da! Noe skjer..... Håper han kommer om et par uker da:) Tenker det skal bli deilig å endelig få treffe prinsen! Så du fant ut av chicco ammeinnlegg ja; da skal jeg dit og hamstre:) det var de eneste innleggene jeg klarte å bruke sist i alle fall. Lakk ganske mye den gangen og da følte jeg at alt annet limte seg fast i allerede såre blodige brystvorter..... Driter i hva de koster jeg altså. De er bare helt fantastiske:) Her har det vært lite søvn i natt altså! Har så urolige bein om natta når jeg kryper til køys at jeg holder på å klikke. Lå i 2 timer og vrei meg og følte en million maur hadde tatt plass i leggene mine.... Var oppe og tøyde leggene siste gang i 1-tiden og sovna vel en eller annen gang før kl 2. Så kom lillegull kl 4 og krøyp oppi senga i armkroken min og lå der og vridde seg tusen ganger og babla i søvne stakkar... Han hadde hattlitt mareritt, så jeg hadde ikke hjerte til å hive han i senga si igjen..... Ligger vel i kortene at det blir en dupp utpå dagen her:) Ellers har nå magen begynt å reagere på jerntablettene allerede, så her må jeg i gang med olje igjen;( Jeg som var sååå fin i magen nå...... Ellers håper jeg du fortsatt er flink å stemme på lanoungen? Måtte le så tårene skvatt i går; sambo fortalte at han hadde lånt laptopen av faren i går når vi var der på kaffe og da hadde han sett at svigerfar har lagt opp et excel-ark med lano-statistikk for å se hvordan vårt lillegull ligger an dag for dag i forhold til de andre osv. )))) Jeg trodde virkelig at han ga blanke for han er en sånn type som ikke bryr seg om slike ting. Han er den praktiske karen som liker å holde på med hus og hjem og båt og bil og ikke av den snakkesalige sorten og så oppdager vi at han er DYPT engasjert i at vår lille solstråle skal vinne:)))) Utrolig vittig! Vi har så klart ikke sagt noe til han om at vi vet om den statistikken for da blir han nok bare forlegen:) Men jeg synes jo det var ltit koselig og jeg da:) Ja ja, dette var litt om meg og mitt igjen da. Og hvis det er noen andre inne og snikleser på tråden vår så er det selvsagt bare hyggelig, men jeg gidder ikke å få sleivkommentarer om at vi har en skravletråd her inne. For oss er dette en pratisk måte å kommunisere på for å unngå alt for digre tlf-regninger og å skrive PM er utrolig upraktisk da man ikke kan se alle innleggene og innboksen fylles opp for fort:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 Huff så ekkelt med utolige bein, stakkars deg. Jeg har det sånn at jeg føler alt blodet forsvinner fra kroppen (særlig beina) blir følelsesløs og må sette meg før jeg svimer av, ligger jeg nede blir jeg kvalm. Mye rart du hehehe. Ja jeg stemmer vettu! Glemte det igår, men skal inn nå å gjøre min plikt hihi, neida han fortjener jammen med å vinne. Var som min datter sa:hun hadde aldri sett så nyyydelige øyer. Ja greit å holde kontakten her når vi har en del på hjertet. Dyrt med mobila når man er nyetablert igjen med høy gjeld og mange barn. Må jo benytte bredbåndet når det koster 499 i mnd å ha det hehe. Idag skal vi i bursdag, men må først se om jeg klarer å gå en liten tur. Skikkelig hard i magen igjen og sprakk helt opp i morges. Ikke lyst på hemoroider nå så close oppi fødsel. I morgen er det lunsj m ei venninne jeg ikke har sett siden uke 13, tirsdag skal vi til lillesand for å plukke ut bryllupsalbumet, onsdag skal jeg med min nygravide venninne på lunsj og fredag lege. Så greit å skulle avgårde ett par timer hver dag så kanskje tiden går enda fortere. Håper dere får en fin søndag. Stooor klem fra meg som har min siste dag som 33 åring hihi. Ps nå skal jeg inn å stemme.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. juni 2010 #8 Skrevet 21. juni 2010 Ble ikke noe lunsj idag allikavel da ho hadde glemt en time hos legen. Men heldigvis for det. Var dårlig i morges etter bursdagen igår (spøy som en gris etter hjemkomst, gjør alltid det etter litt større matinntak enn jeg er vant til hehe) Så nå vasker jeg litt istedet. Veeeldig gøy hhihi. klem.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. juni 2010 #9 Skrevet 21. juni 2010 Hei og hopp Katta og Maddemor:) Det hadde bare vært såååååååååå hyggelig og møte dere:) Håper virkelig vi kan få til det..... Ellers masse masse grattis med dagen Kattepusen:) Er jo bare unge damen du da:)))) Klem fra meg..... Hva er adressen til linken, Maddemor??? Slik at jeg også får stemt på lanoungen..... Klem fra meg
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 Ja det hadde vært gøy!!! Tusen takk for gratulasjonen. Når det gjelder lano ungen så bare gå inn på lano.no, deretter fanen flest stemmer. Han ligger som nr 2. Oliver. Masse klemmer.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. juni 2010 #11 Skrevet 21. juni 2010 Den er god, da skal "tante" gjøre det....hehe Natta klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. juni 2010 #12 Skrevet 22. juni 2010 Så flott da!! Han er jo sååå nyyydelig å fortjener å vinne. Nå skal jeg avgårde til fotografen å plukke ut bilder og album etter bryllupet, gleder meg selv om det koster flesk!!! Så en god lunsj med min kjære etterpå. Føler meg som en zombie i dag. Sover veldig dårlig om natta nå og våknet i tillegg med noen vonde smerter i magen inatt. Hadde sex i går kveld, merker det hjelper på modningen hehe (får håpe det er modning i allefall) Alt bra Maddemor? Så deg ikke her igår? Stooor klem.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #13 Skrevet 22. juni 2010 Grattis med dagen i går katta mi:) beklager, men jeg var ikke inne på tråden i går og var litt i min egen verden i går da. Har ikke vært i formen og i natt sovnet jeg kl 5 etter mye styr med lillegutt og bekkenet osv. Var helt kaputt i dag begge to så jeg vekket han kl 8.30..... ganske uvanlig å sove etter kl 6 her i gården... Håper du hadde en fin dag i går da:) Tiril; så flott at du vil stemme på han:) Men jeg skal ikke ha noe propaganda her inne om å stem på min lano-unge osv:) Ser det er mange som gjør det og det er ikke så poppis:) Men tante tiril og tante katta blir jo noe annet da:) he he Så må jeg bare fortelle om håpløse meg da..... katta, vi snakket jo om Lyden av Norge på p4, sant? Jeg fikk gjette på lufta nå nettopp jeg:) Snakk om å bråvåkne da! Lå jo på verandaen og sov litt etter nattens strabaser og der ringer p4 og hiver meg på lufta vettu! Var jo sevlfølgelig feil det jeg gjetta da, men herlighet som jeg våknet opp i et adrenalinrush!!! Nå høres det ut som jeg er med på alt av konkurranser da, men jeg er ikke det altså; bare hatt god uttelling på å bli plukket ut tydeligvis...... Ellers så ringte jeg en fotograf i går og avtalte at jeg skal ta gravidbilder ca 1 mnd før termin:) Blir gøy! Og i går bestilte ejg meg time hos frisøren for jeg ser ut som et takras, så til uka skal ejg bli fresh på håret igjen:) Mandag blir det ny kontroll på sykehuset med både JM, lege og UL. Håper alt er som det skal fortsatt. Ellers så går ejg jo på jern nå og hos meg stopper ikke magen i alle fall; heller motsatt:) Helt greit! Nei, nå må jeg komme meg avgårde og hente mini. Lovte han en kort dag i dag, men er en halvtime forsinka pga det p4-greiene:) Ha en fin dag jenter! Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. juni 2010 #14 Skrevet 22. juni 2010 Tusen takk vennen! Blomsen tar seg så flott ut i kurven på bordet der ute. Fikk ingen melding eller tlf fra min far. Blir såret selv om han er en drittsekk. Er jo hans eneste datter og han driter meg fullt!!! Ja, ja, fikk i allefall masse flotte meldinger, telefoner og noen fine gaver. Du asså, du er heldig med å bli trukker ut asså, men blir tatt på senga hver gang hihi. Alle gode ting er 3 så håper du vinner nestegang. Men hovedpremien blir nok heller reisesjekken på 30 000 når tante cat stemmer ivei hihi. Kjedelig å ikke få sove ordentlig, merker at det er leenge mellom hver gang jeg sover godt nå, blir litt amøbe. Idag fikk vi iallefall plukket ut bilder til albumet, kommer på nesten 7 000, men må jo nesten ha dem og da. Så var vi å spiste middag etterpå, det var jo koselig da. Sluttet å blø forresten, så blir spennende å se hva som skjer i dagene fremover om jeg blir lurt eller ei. 3 mann sies jo å være en luring!! Stooor klem fra meg.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #15 Skrevet 24. juni 2010 Næmen der var du jo:) Måtte lete meg bakover etter tråden vår for jeg hadde jo ikke sett at du hadde svart..... ja ja, du får bare unnskylde at jeg er litt fjern! Har begynt med litt ammetåke her i gården tror jeg:) Huff, så trist at pappan din er så lite voksen:( Synes det er så leit å høre om slike forhold mellom barn og foreldre da jeg selv er veldig heldig med mitt forhold til mine foreldre...... Du får tenke som så at du har i alle fall MANGE andre som er veldig veldig glad i deg og brys seg om deg på alle måter. Vet det er en mager trøst for det stikker uansett.... sender deg en stor trøsteklem jeg:) Huff, ja jeg er jo heldig med å bli trukket ut, men har jo ikke flaksen på min side da..... Må bare le av meg selv og slutte å melde meg på sånne konkurranser for jeg hater jo å være på lufta sånn.... men jeg tenker jo bare på å vinne vettu og ikke at ejg faktisk må si noe foir å vinne premien.... ha ha, ler av meg selv og rister på hodet:) Nei, vi får satse på såpegutten vår og er veldig glad for all hjelp med stemmer ja:) Så kjekt å plukke ut bildene fra bryllupet da! Blir vel litt som å oppleve dagen litt på nytt igjen kan jeg tenke meg:) jeg har jo ogsp snakket med fotograf og skal ta gravidbilder om en måneds tid:) Både gleder og gruer emg for jeg tenkte å ta noen aktbilder faktisk og så klart bilder med klær også 1,5 times fotoseanse koster 1500,- og da får jeg en cd med alle bildene i lavoppløselig format etterpå (da er de ikke av superkvalitet) og så må jeg evt bestille bilder i etterkant som jeg vil ha trykt. Siste gangen med mage dette og da er både jeg og sambo enige om at det er jo nå eller aldri vi får foreviget denne tjukkemagen min da:) I går var jeg hos fysio igjen og hun barfe ristet på hodet og sa at jeg må begynne å komme 2 ganger i uken igjen og hun lurte på om jeg ville være med henne på ferie i juli slik at jeg kan få behalndling da også, he he. neida, skal jo ikke det, men bekkenet er helt på trynet. Det smeller og knekker i hele rumpa og opp til korsryggen og jeg kjenenr det holder på å skli ut hele tiden og smertene iler hele veien fra foran til bak:( Det blir noen frystrasjonstårer iblant, som natt til i forigårs når alt bare gikk galt og smertene jog gjennom kroppen. Hadde ikke trodd det var mulig å ha det så vondt til tider faktisk.... Men men; desto større er jo premien i enden av dette:) Skal holde ut og prøve å nyte de gode øyeblikkene med hoppende mage og kosete såpegutt:) Ellers i går hadde vi en koselig st.hansfeiring med svigerfamilien på grillmiddag i hagen her og norske jordbær til dessert:) Håper alt er bra med deg og leter spent her inne etter ny oppdatering fra deg, men hvis det skjer noe veldig spennende så håper jeg jo å høre fra deg på en sms hvis du orker:) Skal ikke mase på deg for regner med du sender sms om det du vil fortelle i tilfelle:) stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. juni 2010 #16 Skrevet 24. juni 2010 Hei vennen min! trist å høre at bekkenet ditt er så dårlig. Mitt er mye bedre, men har ellers veldig vondt fra morgen til kveld i hele kroppen. Så gøy med gravidbilder da! Kommer på 7000 de bryllupsbildene så har dessverre ikke råd til gravidbilder nå. Ja de jordbærene fra Norge er fantastiske, nam nam. Har ikke skjedd noe mer her nei, og ja klart jeg sender en sms! Har maserier fra morgen til kveld, men gir seg selvfølgelig om natten!! Er oppe ca 7 gng å tisser og er uhyre tungt for kroppen å komme seg ut av senga, litt av et syn vil jeg tro hihi. Håper det begynner litt i helga, men tviler på det. Går nok til nærmere termin selv om jeg leste at en lett sparsommelig blødning som jeg fikk var tegn på at livmorhalsen åpnet seg. Skal til legen i morgen, men han sjekker meg ikke nedentil, så får vente tålmodig til neste fredag. Håper det skjer noe før da for det er jammen ikke godt å bli røsket oppi der hihi. Var du forresten på arena i går? synes jeg så en som ligna på deg i en butikk som jeg og venninna mi strena forbi (vi måtte tisse) Tror det var på Nille? kan det stemme? Gikk så fort hihi. Håper du får slappet godt av om dagene nå. Stooor klem.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #17 Skrevet 24. juni 2010 Du skal nok se at du slipper å bli strippa neste uke:) Jeg var innom Arena og Nille i går ja:) Måtte kjøpe noen aluminiumsformer til å legge på grillen i går. Du skulle jo gitt deg yil kjenne! Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. juni 2010 #18 Skrevet 24. juni 2010 Haha, ja da var det jammen med deg. Klarte ikke å vente med å tisse da hadde det gått i buksa!!! Gikk på doen lenger borte, men den var ødelagt så måtte helt over på den andre siden igjen og deretter bar det til parkeringshuset for beina orket ikke holde meg oppe lenger. Vi hadde først vandret litt i byen så var heeelt skutt. Klem.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. juni 2010 #19 Skrevet 25. juni 2010 Hei igjen vennen! idag har jeg vært hos legen. Våknet opp på morgnen etter doflying hver time som jeg har gjort en stund nå + selvfølgelig at de berømte hemoroidene har kommet tilbake, kjempeartig!!! Har i tillegg hatt ganske store smerter nederst i magen og skambeinet. Viser seg at han er halvfestet og sf målet er langt over streken (noe som var helt normalt for flergangsfødende på slutten heldigvis) Han trodde aldri at jeg kom til å gå til termin, noe jeg håååper stemmer. Han mente at jeg ikke kom til å synke mer nå da det ikke er plass til det. (han fyller hele magen hihi)eller det er vel egentlig ingenting å le av at han er så stor..!!!! Føler at jeg går med hodet hans mellom beina hele tiden nå, litt ekkelt og ubehagelig å gå. Leukosytter var +3 denne gang mot 4 sist. Ellers var alt flott. Nei nok sutring fra meg (lite søvn og smerter gjør meg litt furten hihi). Hvordan står det til med deg idag da? Får du gjort noe fornuftig for tiden? Du får vel snart besøk fra Nord nå du! Ønsker deg og dine en riktig god helg. har vært inne og stemt på "tantes" gutt isted! Krysser fingre for at han vinner. Stoooor klem.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. juni 2010 #20 Skrevet 26. juni 2010 Ps. blodprosenten var gått opp fra 10,2-12.3 på 4 uker. Og det på hemojern sammen med appelsinjuice. Må ha hjulpet med alle jordbærene jeg har puttet i meg hehe. Slipper å ta mer jern nå. Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. juni 2010 #21 Skrevet 28. juni 2010 Dytter litt jeg! Håper du har det bra vennen min. Stooor klem.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. juni 2010 #22 Skrevet 30. juni 2010 Jups her var den på side 3 hehe. Regne novella det nå hehehe.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #23 Skrevet 1. juli 2010 DER var du ja:) Uff, jeg er ikke så flink til å finne igjen trådene våre altså... Blir jo utrolig spennende å følge med på deg i dagene fremover nå altså! Må vel skje noe i løpet av den neste uka vil jeg tro....... Her er det søvnmangel pga lillegull for tida. Han sover så utrolig dårlig og det er jo meg som tar han hver natt. Min kjære sambo er jo oppe kl 5 hver morgen for å dra på jobb, så jeg har ikke hjerte til å ve han ta han heller.... Ellers er bekkenet skummelt altså. Det er SÅ løst! Det knekker og smeller til stadighet baki der og jeg kjenner av og til at hvis jeg fortsetter en bevegelse, så går alt i lås...... ekkelt! Ellers har jeg så smått begynt å få ut fingeren og gjøre klar ett å annet til babyen kommer; har fått babypakke fra apoteket og masse varepørver på div puppeting fra svigermor og så har jeg ENDELIG gjort ferdig prosjekt "pakke ned og merke alle klærne som er for små til go-gutten" Nå står de pent lagret i en hylle i kjelleren. Så nå skal jeg faktisk snart begynne å se på babykassene med klær og vaske og sortere litt på rene gutteklær og hva som kan brukes av både gutt og jente. Så tror jeg nok at jeg ikke kommer til å gjøre så veldig mye mer f ør etter feriebesøket har forlatt oss i månedsskiftet juli/aug. I går fikk jeg besøk av en venninne da og vi var på restaurant og hadde oss en middag og deretter vandret vi i pollen og tok en iskaffe i den deilige kveldssola før vi dro på kino og så sex and the city 2. Var utrolig koselig altså! Så jeg skal si deg at jeg har virkelig fått fartet mye på voksenting på kveldstid den siste uka:) Deilig det! Men kjære vene; det var jo ganske høy lyd på den kinoen og jeg skal love deg at skatten i magen holdt et himla turnshow i 3 timer i strekk! Var helt utslitt etterpå jeg:) merker at den er ganske stor nå og fyller liksom hele magen. Men gud, som jeg gleder meg til magen ska begynne å synke om en mnd tid! Den presser veldig på vena cava nå og jeg kan nesten ikke være halvt sittende/liggende lengre engang..... blir bare svimmel og andpusten av det... Håper det skjer noe spennende med deg snart da vennen! Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. juli 2010 #24 Skrevet 1. juli 2010 Hehehe, du klarte å finne den nå ja!!. Så koselig med jenteutflukter på kveldstid da, det er lenge siden sist med meg. Blir stort sett på dagtid med meg. Kjedelig å høre at bekkenet ditt er så dårlig. har selv blitt mye bedre etter han la seg godt ned. Sliter mye med magevondt for tiden. Hver gang jeg tror det begynner, så stopper det opp på natten. Skikkelig irriterende. Vil gjerne ha han ut nå før han blir for stor. Skal til jordmor i morgen og hun har jo livet å strippe meg. Håper jeg er litt moden.. Blir i allefall en spennede helg om hun ¨får det til! Så flink du er da til å sortere tøy. Er både gøy å slitsomt i denne varmen. Her blir det bare litt småturer og ærender for tiden. Er så utrolig sliten pga dårlig nattesøvn og da blir dagene tunge (det vet jo du alt om) Er varmt og har menssmerter+ all tissinga. Men nå er det snart over og jeg er så utrolig glad for at vi begge kom oss over 30 uker! Nå skal vi snart endelig få nurka våres i armene. Ha en flott dag i det fine vaaarme været. Stooor klem.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #25 Skrevet 1. juli 2010 Du får holde meg oppdatert etter JM i morgen da:) Det ER virkelig slitsomt å gå med maserier så lenge og man får jo sånne forhåpninger om at det skal bli noe ut av det hver gang..... Men SNART vennen; SNART skal du bli mamma igjen:) Ikke lenge igjen nå så prøv å hold ut så godt du kan! Jeg er utrolig sliten i dag etter ELENDIG søvn i natt med flere tisseturer og lillemann som styrer så fælt, så nå skal jeg velte meg oppi baderingen min utpå platten her og sole rygge litt i dag også og sove litt tenker jeg:) Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå