Gå til innhold

www.billie-teste.dk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt derfra.

Har dere fått det dere bestilte?

Jeg bestilte 2 pakker med 2 CD+, men når pakken kom, inneholdt den kun en pakke.

Sist jeg bestilte der, fikk jeg det jeg bestilte, så lurer på om det er vanlig at det feil-sender, eller om dette var et unntak.

Har uansett sendt dem en e-post.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei håper alt er bra! Jeg har alltid fått det jeg har bestilt derfra, men har ikke bestilt noe der på lenge. De retter sikkert opp feilen. Klem J

Skrevet

Er det billigere å bestille fra www.billie-teste.dk enn fra www.billigetester.no?

Jeg betalte nettopp 125kr + 25kr i porto for 2 vanlige Clearblue graviditetstest.

Skrevet

Betalte vel 183,40 DKR for 2 pakker inkludert frakt.

183,40 DKR = 194 NKR, så, ja det er billigere der.

NB: Feil i URL'en i overskriften, den korrekte er www.billige-teste.dk.

Skrevet

Har bare gode erfaringer. Har bestilt der mange ganger

Skrevet

Jeg handler bare der og er kjempefornøyd. Fikk en defekt dig.el-test der en gang. Sendte bare en mail og fikk ny + en grav.test et par dager senere. God service. Fikk også en beklagelse.

Send mail og sjekk hva som er feil.

Skrevet

Ok, det var betryggende.

Jeg har sendt dem en e-post

Skrevet

Og dere hadde selvfølgelig helt rett.

Fikk e-post tilbake hvor de beklaget, og sa de skulle sende det resterende med det samme + en stev som unnskyldning.

Kjempe god service ;-D

Skrevet

Godt de fiksa opp!! :D Hehe.. Tenk for en buisness vi prøvere er da! Herremin hatt. Har sikkert brukt noen(?) tusenlapper på div. nettbutikker for å kjøpe tester til ditt og datt. Haha!!

Fikk feilsending en gang jeg. Da fikk jeg beholde de jeg hadde mottatt, også fikk jeg ny forsendelse med rette innholdet. Hehe. Kjempegøy! Hadde jo testefest i flere måneder etterpå! :D

Skrevet

Du sier noe.

Jeg tør ikke tenke på hvor mye jeg har bruk på tester siden vi begynte prøvingen for snart 2 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...