Klar for nr2 **med spire** Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 eller er det best at de lufttørker? har kjøpt fuzzi bunz perfeck size lommebleie. så der er det ei lomme tl innlegg. legger dere alle innlegg inni der, eller kan en legge en i bleie men ikke inni lomma for å beskytte bleien. eller holder den mer tett om alle innlegg ligger inni lomma. tenker da at om jeg legger innlegge utenpå denne lomma trenger jeg kanskje bare å bytte innlegget. men blir vell ikke like mykt da, siden det er flees inni bleia. Har ikke erfaring med tøybleier.. har også kjøpt avveningstruser fra bleieboden. tåler disse trommel. noen som vet?
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Innleggene kan tromles, men det er best at ihvertfall bleien lufttørkes. De holder seg fine mye lenger Men det er sant at de ikke blir like myke.. Hvis du har mikrofiber innlegg, så bør ikke disse være mot huden til barnet. Hvis du har innlegg av bomull, hamp eller bambus kan du fint legge den i bleien også kun bytte innlegget Vi har bare 1 fuzzi bunz, i tillegg til noen andre typer lommebleier, og vi bytter mellom å bruke dem som lommebleie eller 'bleiebukse'. Ble tipset om det fra en annen tøybleiebruker og er super takknemlig for det! Har aldri hatt lekkasje pga det heller Hybrid bleiesystemet til GroVia er helt fantastisk! Da bytter man kun innlegget og det er absolutt vår favoritt bleie nå Veldig økonomisk og lettvindt!! Man får også kjøpt helt miljøvennlige engangsinnlegg for de gangene man trenger en engangsbleie. Hvilke avvenningstruser kjøpte du?
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2010 kjøpte denne avveningstrusen http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=90 har ikke fått prøvd den ut denna. hvor kjøper man hybrid bleier?
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Ok, jeg har aldri prøvd de før, men på produsentens nettside står det at man skal vrenge dem før så å dem vaske med varmt vann også kan de enten henges eller tørkes i tørketrømmel på lav temp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå