Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før det første, ikke få panikk og tro at dette er noe farlig :)

I svangerskapet får endel av oss mye tynnere blod, som fører til at vi blør lett (jeg blør hver gang jeg pusser tenner feks) og små blodkar sprekker lettere. Så lenge du ikke blør mer enn bittelitt og det slutter med en gang, er det ikke noe skummelt :)

Det er sikkert ikke noe farlig, som ble sagt her, spesielt hvis ikke det kommer noe mer blod. Var sikkert en rift du fikk eller noe. Hvis det bare var et par dråper så hadde jeg nok latt det være, jeg har blant annet hatt noen få dråper blod som jeg mener kom etter barbering (men vet ikke) som jeg ikke har tenkt noe mer på. Men om det var litt mer blod så kan jo kanskje være betryggende å få snakket med legen (eller jordmor?) om det, bare for å være på sikre siden? Iallflall hvis du bekymrer deg selv. Selv om jeg skjønner at det kanskje er litt ubehagelig å forklare, men de har jo hørt det meste.

Husker jeg spurte på svangerskapskontroll hos lege om jeg skulle ta kontakt om jeg fikk noen blødninger, og da fikk jeg beskjed om at som regel var det ikke noe farlig, men at legen syntes man skulle ta kontakt uansett.

Helt sikkert ikke noe farlig. :)

Dere har sikkert bare kommet borti livmortappen eller noe sånt,og den blør nå nesten bare du titter på den.

Ellers så er slimhinnene i skjeden mer følsomme nå,så det oppstår lettere rifter,som igjen kan blø litt.

Mye blod i "området" nå vettu. ;)

Tusen takk for svar!!:) Lest på nettet, og noen menr det er tegn på MA? Det syntes jeg var drøyt egentlig, for jeg har ikke tenkt så skumle tanker..

Må bare si at jeg ikke har blødd i dag, men det har kommet litt farget utflod, men jeg har jo ikke vondt eller noe.. og det er helg, så vet ikke om jeg burde ringe hvis jeg skal det, eller vente til mandag...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...