@melie Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Hei:) Jeg fikk mensen (eller noe jeg tror er mensen) noen dager for tidlig denne måneden. Blødde i to dager, så ga det seg i går. Plutselig kommer det friskt blod ut av skjeden nå i dag.. Har ikke vært borti at mensen kommer tilbake med helt friskt blod etter at den oprinnelig så ut til å være over.. Det kan vel ikke være festeblødning? Eller en slags abort?? Sikkert dumt spørsmål men... Klem
@melie Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. juni 2010 Nå var jeg på do igjen.. Og da kom det ut litt mer blod, og en ganske "stor" (alt er relativt da.. ) ca 2 cm avlang klump.. unnskyld at det blir litt ekle detaljer her. Dette er nytt for meg.. Så blir litt nysgjerrig.. Hva tror dere?
mamma til O og T <3 Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Det kan jo høres ut som en abort hvis det komer klumper sammen med blodet, ja. Men, jeg er jo ingen lege da, snakker bare av egen erfaring. Ta deg en tur til legen din, så får du sjekka opp hva som foregår:)
@melie Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2010 Hei!! Takk for svar Jeg hadde ingen smerter eller noe.. Tror jeg bare venter og ser jeg.. Var en klump bare.. Føler meg i form ellers, så var nok ikke noe å bry seg om
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 opplevde noe veldig likt for snart 3 månder siden.. Kontaktet legen om det, hun sa det kunne være egget som ikke hadde løst seg opp, at det rett og slett kom helt (med blod slim) ut, da kunne det vist komme noe friskt blod fra tid til annen i noen få dager.. Men var ingen sikkerhet da, var bare noe de har opplevd førut. man vet jo aldri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå