*Lykkeliten* Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Anbefaler alle som har lange sykluser og oppsøke lege! Jeg ventet for lenge... En vanlig syklus for meg var på 7-8 uker, det var helt vanlig for meg og jeg hadde ikke tenkt å fære til legen engang.. Nei, ikke før jeg fikk så ondt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg.. :/ Da jeg fortalte om sykluset mitt til legen så reagerte hun.. Tok noen blodprøver og GU.. Men hun fant ingenting og henviste meg til gynekologen.. Han kunne ikke finne høyre eggstokken min, men der va nokka som var flere ganger større enn eggstokken.. Han klarte heller ikke å se ka det var... Så jeg måtte på røntgen.. 5 dager etter røntgen fikk jeg telefon, jeg hadde en svæær cyste på eggstokken.. Fikk jo nesten sjokk, 10x16 cm.. Og den måtte opereres vekk innen en mnd.. Her sitter jeg og er utrolig glad får at jeg for til legen, nu e det 1 uke siden operasjonen. Og prøvingen kan starte opp igjen! Vi hadde prøvd i 1,5 år før operasjonen.. *klem*
lykkeliten1 Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Hei! Så fint at du har funnet ut av dette her og ferdig med operasjonen! Jeg har normale sykluser og de har blitt enda mer "normale" etter akupunktur-timer. Men jeg måtte bare "snakke" litt med deg pga nicket ditt. Så fint det er!. Jeg heter Lykkeliten1. Morsomt. Vi har også vært prøvere i 1.5 år nå. Håper det klaffer snart. Dere begynner liksom litt på nytt dere nå! Men nå vet du at dere har en sjanse til å bli gravid! Lykke til, til dere!
*Lykkeliten* Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2010 Hei hei! ) Dokker e nu heldig som har normale sykluser.. Hadde også det før fødselen for snart 4 år siden.. Men etter det ble det mer og mer kaos.. Ja, nu har vi humøret oppe for å begynne med prøvinga igjen. Vi visste jo ikke ka som var galt, nu vet vi liksom at det ikke skal være nokka galt mere.. *håper på det beste* Hyggelig at du svarte! ) Ha en fortsatt fin helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå