Gå til innhold

Hei alle som husker meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan jeg vel tørre å si at dette kan ende som en lykkelig historie:)

Etter plenti av dobble pergo-runder(med en positiv test,men mistet) fikk vi time til utredning på Ahus. Der skulle jeg få lokal bedøvelse og de skulle "operere" og sprøyte inn saltvann i livmoren for å se om de kunne se noen "feil". Tre dager før jeg skulle inn testet jeg bare for å ha det på det tørre. Og fikk bakoversveis da den lyste positiv! Ringte inn å avbestilte time og fikk ul-time dagen etter. Da så vi bare en væskeansamling og at det var et tegn på en begynnende graviditet. Begynte på blodfortynnende tablett en gang om dagen + progresteronkrem hver kveld.

Symptomer frem til uke 8.Nesten nada! Uten om bittelittegran ømme pupper som gav seg,en smule trøtt og uteblitt mens. Fikk helt hetta. Hadde mistet symptomer ved en MA før. Andre Ul i uke 8. Et fint foster med bankende hjerte. Så ut som en ostepopp. Ble jo selvsagt mega glad der og da men kom fort til den negative meg selv igjen da jeg kom hjem.

"Ikke bli for glad nå..Vær forbrett osv"

Kvalmen kom litt snikende da jeg jobbet kveldsvakter. Bare når jeg ikke fikk spist litt hele tiden,når jeg var sliten eller trøtt. Men dette er absolutt ikke så jeg hadde det med mitt fullgåtte svangerskap sist. Da kastet jeg opp hver dag fler ganger om dagen i 4 LANGE mnd.

I går var jeg 11+2, tredje UL.UTEN samboeren! Begynte med en innvendig ul men fikk nesten ikke sett noe. Tok utvendig og der så vi en liten baby:D

Sprellet og vinket til mamma. Jordmor sa den var veldig fotogen og printet ut 7 bilder:D hehe. Ble så rørt og smilte fra øre til øre og dro opp på jobben til min kjære og viste bilder.

Spurte sønnen min på tre om han kunne se hva det var på bildene(kommer ikke til å fortelle noe før magen syndes). Da svarte han " Det er jo meg jooo!!!" :D hihi

Kan fortsatt ikke tro det. Kom fort ned på jorda igjen i dag,men jordmor sa at det er ikke noe poeng i å bekymre seg denne sitter som ett skudd:D

Og til dere alle dere kjære prøvere som har vært igjennom tykt og tynt. Ikke gi dere! Vi klarte det uten Pergo. Gikk fra å ha sex annenhver dag i ETT år til da å stoppe med pergo og hadde sex to ganger den mnd det klaffet! Sykt!

Jeg ønsker dere all lykke og få oppleve en lykke-historie som jeg har gjort:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får tårer i øynene når jeg leser historien din Grublende. Så fantastisk at dere har endelig fått klaff, og at det går så fint!

Gratulere så mye. Dette var vel fortjent ,-)

Skrevet

Gratulerer så mye, koselig at du deler historien din og oppdaterer oss, lykke til videre. Stor klem J

Skrevet

Jeg også husker deg godt:))) Og for en deilig historie du har og komme med:)))

Klem fra meg, lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...