Musemor med tre søte små Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Jeg tilhører vist her, jeg. Har ikke sett dette forumet før. Er 35 og prøver på 2. mann
LØVEN1 Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Hei - jeg er også ny her, prøver på nr 2 og er i 8 pp. Ble gravid med en gang med sønnen min, og med en gang igjen forrige sommer, men det endte i SA desverre. Siden det har det ikke skjedd noe. Hvor lenge har dere prøvd?
Stjernemagnolia Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Velkommen skal dere være. Godt å ha noen å dele tanker og opplevelser med. Lykke til videre
sweetbabyboy 2006 + 1 til? Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Tilhører visst her jeg også. Er 35, og i morgen fjernes spiralen. Skrekkblandet fryd Prøver på nr. 2. Har gått mange runder før vi bestemte oss for å prøve. Jeg har et barn fra før med min x-mann, og hadde vet egentlig aldri trodd jeg kom til å vurdere og få et barn til med en ny mann. Men med tiden har tanket modnet, og fra i morgen er vi altså prøvere. Er litt redd men mest spent Hyggelig at vi er flere her. Jeg har tenkt at 35 år kanskje er i seneste laget. Derfor er det gledelig å se at det er mange odne damer her inne Lykke til, alle sammen!
sweetbabyboy 2006 + 1 til? Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Uff, mange skriveleifer. "Modne damer" skulle det stå
Musemor med tre søte små Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har dessverre mistet tellingen på antall PP. Prøvd siden aug -10 bare avbrutt av 2 MA. Fikk 1. mann like før jeg ble 32. Kom på en måte litt sent i gang vil sikkert noen si, men det var slik det ble. Lykke til jenter
LØVEN1 Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Synes ikke 32 er så sent. Går du på pergokurer? Jeg har vært hos gynekolog (alt så bra ut;) og skulle begynne med pergo (hormonkur som øker sjangsen for graviditet øker) - men fikk litt hakeslepp da apoteket sa at produsenten var UTSOLGT. Muligens at de får nye forsyninger om 3 uker, men de ville ikke love noe. Håper vi er heldige akkurat denne prøveperioden og overrasker pessimisten i meg;).
mamma til twins Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 Tihører også denne gjengen. Er 36 år og prøver på førstemann med min samboer. Gikk galt sist da det viste seg at barnet ikke var levedyktig. På vei inn i min 7. PP.
LØVEN1 Skrevet 25. juni 2010 #10 Skrevet 25. juni 2010 hei - 7 pp, da har vi holdt på omtrent like lenge. Jeg bruker el-tester og skal i gang med pergokur (hormonkur) når den er i salg igjen. Bruker dere noen hjelpemidler i prosessen?
Musemor med tre søte små Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. juni 2010 Obs, her ble aug -08 til aug -10, det var ikke meningen. Det korrekte er aug -08
maboline Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Hei på dere... Ny her og lurte på om jeg kunne hoppe inn hos dere... ser du bruker el-tester og lurte på om jeg også skal begynne med de, vanskelig å vite akkurat når de beste dagene er. Jeg bruker ellers bidronningele og roibos te som visst skal være veldig bra for fruktbarhete. Begynte med dette første dag av mens, har eggløsning nest søndag så det blir spennende å se om de funker. Verdt å prøve hvertfall....
sweetbabyboy 2006 + 1 til? Skrevet 4. juli 2010 #13 Skrevet 4. juli 2010 Hei og velkommen hit, maboline! Er selv ganske ny her. Tenkte det kunne være kjekt å være på et slikt forum siden vi ikke har fortalt noen at vi ønsker oss et barn til. Fint å ha et sted å lufte tanker og spørsmål Har EL noen dager etter deg tror jeg, ca. 15. eller 16. Dette blir første pp på oss, og jeg er også veldig spent. Lykke til
sweetbabyboy 2006 + 1 til? Skrevet 4. juli 2010 #14 Skrevet 4. juli 2010 og nå med oppdatert nick håper jeg
maboline Skrevet 5. juli 2010 #15 Skrevet 5. juli 2010 Så spennende, litt ekstra gøy når vi har samme syklus..... Jeg har desverre fortalt andre at vi prøver, angrer litt på det da det blir mange som venter. Skulle nok ha gjort som deg... Skal på ferie neste uke og håper det er det som skal til for at det skal klaffe denne gangen. blir spennende å høre hvordan det går med dere.... og fint å dele tanker med noen som vet litt om hvordan det er å prøve.. lykke til...
maboline Skrevet 5. juli 2010 #16 Skrevet 5. juli 2010 Ser jo nå etter at jeg la inn forrige innlegg at det er kommet mange jenter inn her, litt startproblemer. Så gøy hvis vi er en gjeng som kan følge hverandre. Alle regner jo nesten med å bli gravide med en gang, Det gir litt trøst at vi er flere som prøver. Lykke til alle sammen!
m240 Skrevet 6. juli 2010 #17 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er 45 år og har 5 barn fra før.har hatt p stav fjernet den for 3 mnd siden. Vi skal prøve å få 1 barn til jeg hvet at det kanskje kan bli veldig vanskelig fordi jeg er 45 år. men skal prøve dette da. Har hatt uregelmessig syklus så i morgen skal jeg til gynokolog å se om det er bra. Kanskje spøre om pergo kur :-)
Make№4 Skrevet 7. juli 2010 #18 Skrevet 7. juli 2010 Hei hei...koselig å se at det er endel voksne av oss som prøver..koselig å ha noen likesinnede å dele erfaring med. Jeg er 36 og har tre barn fra før, men skal prøve på nr 4..en del år siden sist og er inne i 7 pp nå men sliter mer med å treffe blink denne gangen. Har vanket en del inne på disse bim sidene siden vi bestemte oss for å prøve på en til, men har kuttet ut litt fordi jeg kjente jeg ble litt stressa av det...ikke noe bra...vanskelig å ikke tenke på el jakt og at man prøver, men ble ikke enklere av å lese om andre som fikk full klaff med en gang hele tiden heller...hehe.. Jeg har ikm lørdag 24 juni og nærmer meg el dagene mine..får positiv test i to dager så regner med fullt utslag fredag/lørdag til helgen. Ønsker alle dere her inne lykke til, også er jeg spent på å høre hvordan det går videre med oss modne prøvere! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå