Gå til innhold

Noen som har fjernet cyste på eggstokken, som nå er gravid??

Anbefalte innlegg

Og har lyst å komme med solskinnshistorier til meg? :)

Fjernet en stor cyste på eggstokken for 1 uke siden.(10x15cm). Kan også fortelle at vi hadde prøvd i 1,5 år før cysten ble oppdaget..

Legen mente at jeg har gode sjangser for å bli gravid nå, men jeg klarer ikke å tro på det..:) Selvom jeg vil.. Har nesten gitt opp..

Trur jeg fikk mensen 3 dager etter operasjonen, så nu er det bare å vente i 10 dager, så starter prøvingen igjen .. :) hmm.. spennende tid i vente for oss.. *Håååper*

Vi har en på 3 år, så vi vet at vi kan få barn i utgangspunktet.. :))

God helg alle sammen! =)

Fortsetter under...

Jeg har, og er nå halvveis med en liten frøken :)

En venninne av meg gjorde det samme, bare at det var mye mer alvorlig med henne. Hennes syste hadde grodd inn i urinveiene og andre organer, så det ble en omfattende operasjon.

Hun er nå 8 uker på vei, og ble gravid bare kort tid etter operasjonen.

Lykke til :))

For meg tok det lang tid, men det kom av andre årsaker :)

Jeg har alltid hatt problemer med eggløsning så vi var prøvere i 3,5 år før spiren endelig satt.

MEN...-som sagt. Det hadde ingenting med cysten å gjøre :)

Venninnen min som jeg skrev om mener jeg ble gravid ca 8 uker etter inngrepet :))

Heisann.

Vi var på utredning etter at vi prøvde på egenhånd i 2 1/2. På lapraskopi fant de ut at jeg har litt endometriose, men den lå så nærme tarmen at de ikke ville fjerne den. I tillegg hadde jeg noen cyster (vet ikke hvor) som de fjernet og jeg ble gravid helt på egenhånd (eller med hjelp av mannen da...;) noen måneder etterpå! Nå er jeg gravid med nummer to og det tok ikke lang tid gitt....

Lykke til!

Klem:)

Annonse

Heia! :)

Så artig å høre fra dere jenter! :) Nu e mensen borte her i huset, og her skal det bli aktivitet, hehe.. ;)) Hvor ofte har/hadde dere sex i pp? ;) Skal prøve å få det til hver dag, eller ihvertfall annahver dag! :) Nu e det leeenge siden sist, hahaha... Vært på operasjon + mensen..

Ha en fiiiin lørdag jenter! ;) Her skal den bli fiiiin! ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...