Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt klør sånn på gommane,er helt hysterisk,fortvilt,sint og aua.. har noen barn som har fått tann tidlig ? har hørt at noen har fått tidlig,men dette er jo veldig tidlig. 4 mnd i dag,mulig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror min første var rundt den alderen da den første lille tanna skinte igjennom....

Skrevet

Dattera mi hadde to tenner (nede) da hun var 4 mnd. Fikk de da hun var 3,5 mnd. gammel

Skrevet

Lillegutt har så vondt og fustrert stakkar. Og desverre har han ikke begynt å ta ting,så han får ikke holdt biteringen.. Noen råd/tips å komme med ?

Annet enn at jeg holder biteringen for ham.. "holder den for ham stakkar "

Skrevet

Sønnen min fikk den førsta tanna rett ei uke før 5 måneder. Han plagdes ikke da den brøt fram. Men plagdes tre netter da tann nr. 2 kom. Da smurte vi på dentinox, og det hjalp slik at han sovnet igjen. På dagen plagdes han ikke like mye, så har derfor ingen andre tips. Lykke til:-)

Skrevet

Lille gutt fikk 2 tenner da han var 3 mån....han elsker å bite på alt..spesielt bitleksaker.

Skrevet

mini har holdt på med å klø i gommene og slikt siden han var 5-6 uker gammel. tanna har enda ikke kommet(han er 11uker nå), men han er helt hvit og ruglete nederst på den ene siden. Så er ikke lenge før det dukker opp noe.

Barn blir i sjeldne tilfeller født med tenner så det er mulig ja:)

Sønnen til venninna mi fikk sin første tann da han var 3 uker!!!

Skrevet

Linyen-mamma til Mathias <3 :huff,det var lenge..Klør han ennå ?

Har så mange biteleker og biteringer,men stakkar klarer ikke holde dem.. (dysmatur;sen motorikk) Kjøpte den Dentinox kremen og smurte på,men etter noen timer våknet han med smerter igjen ( gir ham en stikkpille 60mg når det blir for gale ) Håper den spretter ut snart (syner noe hvitt under tannkjøttet ) eller at smerten stopper.. huff,føler med ham ( kjenner jeg begynner å klø i munnen) :o :s :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...