La vita è bella <3 Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Trodde det var helt trygt sålenge man hadde støttestrømper, men på lommelegen.no står det bl.a. at den sikreste perioden er 2.trimester og at man er mest utsatt for stråling uke 8-14. Er totalforvirret nå!! Skal til England om 10 dager, og er bare rundt 8-9 uker på vei da... Er det risky å fly?? Eller har noen nyere og mer positiv informasjon å komme med??
La vita è bella <3 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. juni 2010 Skulle egentlig på skravle, men
AS3* Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Skal du fly direkte til London er det ikke akkurat den lengste turen... Tror det er verre med tur til Thailand, USA osv hvor du sitter i stråling i maaange timer. Men de fleste flyselskap har retningslinjer. Sjekk nettsida deres.
Mammatilfinesmå Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Jeg fløy forrige helg til Riga, var da mellom 6 og 7 uker på vei. Jeg ringte jordmor først for å høre, og hun sa at det ikke var noen fare!! Bare beveg deg litt, jeg gikk på do et par ganger slik at jeg fikk beveget meg litt. Det gikk helt fint for meg, sitter her og er like kvalm som før jeg dro;) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå