Gå til innhold

iiiiiik - innkaldt på jobbintervju på tirsdag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og brått begynte jeg å grue meg noe fryyyyyktelig..

gode tips damer??

vet jo disse standardspørsmålene med gode og dårlige sider, hva jeg kan tilføre osv...

phjuuu, trenger noen tips...

Er til jobb i barnevernet foresten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær forberedt på case dersom det er en fagstilling.

Tenk på intervjuet som en interessant samtale hvor dere skal finne ut om dere vil trives i sammen.

Skrevet

Huff, føler med deg! Jobb intervju er ikke noe festlig.. Men tror du kommer langt med om du forbereder deg litt på å kunne fortelle hvorfor de skal ansette akkurat DEG (egenskaper, kvalifikasjoner (også utover de formelle) og dine "visjoner" for jobben). Ellers kan det også være lurt å gi inntrykk av å være intrerssert i arbeidsplassen, still spørsmå (om du kan komme opp med noe fornuftig).

Kjenner du noen som arbeider der, evt et ltilsvarende sted, så snakk med dem! Er ikke alltid så kjekt å si så mye pent om seg selv på denne måten, men husk at du er der for å selge inn deg selv, så littselvsskryt er lov

Lykke til på intervjuet, dette går så bra att!

Skrevet

oi, shit, det har jeg ikke tenkt på.. men da skal jeg lese litt lov-verk.. men vet jo at barnevernet som utgangspunkt har at bio-foreldre i de aller fleste tilfeller er den beste løsningen og at hjelpetiltak i hjemme er bedre en omsorgsovertakelse..

takk for tips!!

Skrevet

Jeg har ingen gode råd til deg dessverre.

Har aldri vært noe flink på intervjuer.

Ønsker bare å ønske deg lykke til

Skrevet

Skriv ditt private grunnsyn (hjemme altså). så uansett hva du blir spørt om så ligger det som regel inni den et sted!!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...