Sanna28 Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Gi meg minst mulig info sånn at jeg ikke kobler inn fornuften når jeg svarer! Enkle spørsmål er greit. Helst ingen jeg har sett på tidligere. (Må slippe til de jeg ikke har sett på før også). Hvis jeg har sett på deg før, så er det fint om du repeterer kort det jeg har sagt og hva mer du ønsker at jeg skal se på. (Kan utdype noe av det jeg har sett på tidligere eller se om jeg får opp noe nytt). Ser ikke på anonyme. Må ha et navn evt nick å koble meg opp på. Greit med fødselsdato, men ikke nødvendig. Stopper etter 5 stk her for å unngå en lang tråd. Da mister jeg bare oversikten over hvem jeg har svart/ikke svart. Ha en fin helg alle sammen.
popstar Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Gjerne meg:) 130374 Mistet nettopp en liten spire...
Tøvsjura Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Meg også om du har tid - mistet (i lihet med en over her) vår lille spire i 12.uke. Lurer på om vi blir fort gravide igjen? (har to barn fra før) født 20.12.88 Han 12.10.83
popstar Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Åh, ja....spørsmål ja...lurer jo selvfølgelig på om jeg kommer til å få barn og når? Lengter veldig.
LL♥10♥13♥ Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Hei:) Han: 05.09.80 Jeg: 05.06.82 Vi er 18 uker på vei og er spent på kjønnet! og ev. når lykke-liten kommer. Vi er også enebarn begge to, ser du noen søsken i fremtiden? Håper på svar:)
Sanna28 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2010 Hehe... dere er bare helt håpløse i forhold til det med å gi meg minst mulig info!! Det beste hadde vært om jeg ikke hadde visst om at du hadde mistet - og kanskje hadde fått opp det her. Da hadde du blitt mer overbevist om at jeg virkelig hadde "koblet" meg på deg. Men... skal prøve å se på deg likevel. Jeg får opp en litt rolig periode framover. Jeg får opp at du har vært på etterkontroller etc hos lege, og at hun/han sier at alt er i orden igjen og at du kan bli gravid igjen. Jeg får opp at du har litt uregelmessige sykluser. Muligens etter du mistet? Jeg får opp to barn på deg i framtiden. Jeg får opp gutt - jente. Jeg tror du kommer til å gå gravid vinteren 2010/2011. Muligens termin neste april/mai. Får opp "påskebaby" her nå. (Jeg aner ikke når påsken er neste år). Muligens rett etter påske? Får et bilde av deg høygravid mens du pynter til påske hjemme hos dere. Har dere barn fra før av? Muligens samboeren/mannen din fra tidligere? Får opp to barn på ca 8-10-13 år. Kan det stemme? Lykke til
vartogdensötalillaflickanvägen Skrevet 18. juni 2010 #8 Skrevet 18. juni 2010 Meg meg:) Hvilket kjønn får jeg? og Hvordan kommer det til å gå med flyttingen vår?
Sanna28 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2010 Jeg får opp gutt. Jeg får opp muligheter for flere barn i framtiden. Det kommer an på hva dere ønsker selv og velger. (Jeg ser de mulighetene dere har, ikke det som skal/må skje). Jeg får opp to jenter på dere senere. Er dere nygifte? Jeg fikk veldig følelsen av det da jeg koblet meg opp på dere. Muligens i fjor sommer/høst? Det virker som dere er ment for hverandre. Får opp en veldig god kjemi mellom dere og at dere utfyller hverandre på de fleste måter. Samhørighet og enhet dukker opp her som stikkord rundt dere. Dere har fine fødselsdatoer (hvis man tenker på tallene). Begge har 5. som dato. 6 og 9 som nummer på mnd. (Det er egentlig det samme tallet - bare at det ene er snudd på hodet). Det er på mange måter det samme - bare noe er ulikt. På samme måte er det med deg og han. Dere er veldig like - men likevel ikke helt samme person. Noe er ulikt. (Dere er jo to personer - mann/dame etc.) Skal dere snart på UL? Lykke til med alt!
popstar Skrevet 18. juni 2010 #10 Skrevet 18. juni 2010 Wow, tusentusen takk:)) Nå ble jeg glad. Jeg har gått til jevnlig kontroll på ahus de siste to mnd pga høy hcg og mistanke om mola, så det har du helt rett i:) Mannen min har ingen barn, jeg var derimot på vei med en som hadde vært 12 år i år, men jeg valgte den gangen å ta abort. Kanskje den du ser? Ellers har min søster 4 barn på henholdsvis 10, 9, 7 og snart to år. Mulig du så de, jeg er veldig knyttet til de:) Ps, jeg pynter veldig til påske:) Til alle høytider faktisk, jeg elsker det:)) Tusen takk for din tid, og masse lykke til med alt i ditt liv. Masse kjærlighetsstøv fra meg:)
Sanna28 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 18. juni 2010 Har ikke jeg sett på deg tidligere? Jeg husker ikke alle jeg ser på og hva jeg evt har sagt tidligere... Det er litt enklere hvis jeg vet mnd du har termin, men jeg får prøve. Jeg får følelse av at det er 1-2 mnd til du skal føde. Jeg vil tro juli. Rundt 18.-20. juli?? Lykke til
Sannellerslik? Skrevet 18. juni 2010 #12 Skrevet 18. juni 2010 du har spådd kjønn på meg før... Har termin i okt. Jeg ville ikke skrive termin siden du sa att vi skulle skrive minst mulig info... Men termin er altså 20.okt. Men takk for att du tok deg tid... :-)
popstar Skrevet 18. juni 2010 #13 Skrevet 18. juni 2010 Åh, ja...også har jeg nok hatt uregelmessige sykluser. Det stemmer også
Sanna28 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #15 Skrevet 18. juni 2010 Jeg får opp ei jente som kommer til å bli VELDIG lik faren sin!! Jeg får opp noen småproblemer i flyttingen. Noe som ikke er helt klart el.l. Noe som ikke er helt klart til dere egentlig skal flytte inn i det nye... Skal dere flytte fra leilighet til hus/rekkehus? Får lfølelse av at dere kommer nærmere jorda/bakken til babyen kommer. Har du termin til høsten? Får opp august/september på deg. Jeg har følelse av at flyttingen kommer først. Muligens allerede nå i juni/juli? Prøv å ikke stresse for mye! La de andre gjøre litt og ikke ha dårlig samvittighet for det. Lykke til
Sanna28 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #16 Skrevet 18. juni 2010 denne var til vartogdensötalillaflickanvägen
<3 TeseMor! <3 Skrevet 18. juni 2010 #17 Skrevet 18. juni 2010 hadde du hatt tid til å se på meg? meg :23.03.89 han: 10.01.88 lurer på når vi får barn, og hvor mange? også generellt viss du ikkje får inn dette:) takk på forhånd og god helg til deg og:)
vartogdensötalillaflickanvägen Skrevet 18. juni 2010 #18 Skrevet 18. juni 2010 Takk:) Vi flytter nå i begynnelsen av Juli, ut av landet faktisk;) Vi bor i kjellerleilighet nå og skal flytte i tomannsbolig. Blir Veeeeeldig fint! Jeg har termin i November. Fikk september sist, og har en jente fra før som er veldig lik pappan, Hehe:) Jeg har skikkelig jentefølelse denne gangen også så det blir spennende på ul.
Tøvsjura Skrevet 18. juni 2010 #19 Skrevet 18. juni 2010 du har forresten sett på meg før - du traff godt på graviditet på meg i mars, men som du leste så gikk det ikke så bra denne gangen :-(
Sanna28 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #20 Skrevet 18. juni 2010 Hei igjen Jeg hadde tenkt til å si at det også kunne være nieser/nevøer. Jeg får opp at dere nesten er som "reserveforeldre" for disse barna. Veldig god tante og onkel i alle fall! Og at dette kommer til å bli viktigere og viktigere med årene - når de blir tenåringer. Hehe... pussig at jeg fikk deg opp med pyntingen!! Jeg hadde tenkt å la være å skrive det, men jeg fikk det opp veldig klart og tydelig her. )) Fortsett med det! -Jeg tror tantebarn og egne barn setter pris på det. La barna være med å pynte etc etc.
popstar Skrevet 18. juni 2010 #21 Skrevet 18. juni 2010 Og mannens fødselsdato er 19.06.78 Han har bursdag i morgen:) (Jeg kommer liksom alltid på ting etterpå jeg da...fniiiis)
Sanna28 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #22 Skrevet 18. juni 2010 Jeg er ikke så flink til å se tid, men moro å prøve på det også! Datoen er muligens ikke så feil, da
Sanna28 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #23 Skrevet 18. juni 2010 Du får stelle litt ekstra pent med ham i morgen, da
Sanna28 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #24 Skrevet 18. juni 2010 Jeg får opp noe med strømmen hjemme hos dere... Skal dere eller skulle dere hatt elektriker der?? Noe som skulle ha vært fikset på el.l.... Evt er samboeren din elektriker?? (Jeg fikk ikke dette ut av hodet, så måtte bare spørre deg!) Jeg får opp at dere får barn sammen. 2 eller 3. Det kommer litt an på hva dere ønsker selv. Jeg får opp gutt-gutt-jente. Jeg får opp at du blir gravid om 3 mnd. Lykke til
popstar Skrevet 18. juni 2010 #25 Skrevet 18. juni 2010 For morro skyld kan du også prøve å se hvilket yrke jeg har:) Så får du testet den sjette sans:) Hvis du har tid og ork da....begynner å bli sent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå