Gå til innhold

litt helsekort analyse??? noen som vet???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde leuko4+, men legen spurte om jeg hadde smerter når jeg latet vannet, noe jeg ikke har. Da sa han at det var fordi floraen i vagina endrer seg under graviditeten, og en får økt utflod. Så da behøver det ikke være Uvi. =)

nei han sa ikke noe om det han skrev der.

har jo fryktelig mye utflod da så kanskje det er det da, siden det blir nevt her over...

skal til jordmor til torsdag, kanskje spørre da.. synes det er såå mye bedre å gå til jordmor enn lege...

Jeg har hatt L4 ved noen tilfelder og de har sagt at når det gir utslag på L3 eller over så sender de det alltid videre på analys, men ofte så pleier det ikke å være noe dersom man ikke har andre symtomer. Fikk beskjed at dersom man ikke hør noe videre så er det ikke noe. Du kan jo høre med jordmor neste gang om rutinene der du bor.

Jeg er helt enig at jordmor er bedre enn legen. Jeg snek meg inn her.... er i uke 39 nå.... skal egentlig til jordmor for kontroll i uke 40, men da er hun selvfølgelig på ferie de to kommende ukene - nå som jeg trenger henne som mest. Det får bli legen...

hei tiger mamman

ok da satser jeg på at legen sender videre til dyrkning..

kommer til å høre med jordmor på torsdag.. gleder meg sånn til å komme til jordmor igjen...

lykke til under kommende fødsel da:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...