Lykkelig mamma,250107 Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Hei. de siste mnd har jeg hatt regelmessig menstrasj. Jeg har innbilt meg at jeg var gravid denne mnd, men de siste dagene har jeg følt at jeg får mensen. murringer, litt magevondt. tok en test på dagen da jeg vansligvis pleier å få tanta, men negativ. er det noen sjangs for graviditet- tanta har enda ikke komt...er 2 dg på overtid....og 2 dg siden sist test......åh, jeg har så lyst på et barn til!
Tøvsjura Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Hvis tante rød ennå ikke har dukket opp ville jeg tatt en test til ;-) Er håp så lenge tanta ikke dukker opp, noen produserer jo hcg litt senere enn andre (dvs har lavere nivå av dette i blodet for å kunne gi utslag på en test tidlig i sv.skapet) Masse lykke til :-)
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 jeg har flere ganger sittet der i 5 dager IKM og da har den kommet men krysser fingra for at det går for deg. kroppen reagere ofte likt når det kommer til mens og befruktning. krysser fingra for deg og test om 3 dager å se da. har den ikke kommet til da vent 3 dager til å test på ytt. hvis den da enda ikke har kmmet spring til lege og forlang blodprøve hvis testene fortsat står som negative.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå