Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Rutinene på kvelden er kveldstell: pysj, tran og litt kos, før jeg (mammaen) tar med gutten opp og gir han pupp på senga til han sovner og legger han over i vogga. Der sover han noen ganger 3 kvarter, andre ganger sover han flere timer. Når han våkner opp igjen da,etter 3 kvarter så skal han ha "kose pupp" . Og det er jo kos, men begynner å bli VELDIG lei det nå.. Noen tips til å legge han uten den puppen??
Kate77 Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Her ble det slutt på det ved å holde han i "ammestilling" med smukk. Om han var urolig holdt jeg han fast slik at han ikke fikk rørt så mye på seg, da måtte han kapitulere raskt. Nå har jeg begynt å legge han når glipper med øynene slik at han blir lagt nesten våken. Går bedre og bedre:)
sillyfilly og Olivia Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Jeg har gitt tulla mi flaske i senga. Da kapitulerer hun uten problemer. Om du ikke vil gi mme, kan du jo pumpe deg på forhånd
sillyfilly og Olivia Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Mange sverger til Opp/ned metoden. Merk det funker ikke på alle. Her kan du lese mer om det. http://www.xn--barnogsvn-r8a.com/?page_id=62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå