Gå til innhold

Endelig avstemming - sånn for moro skyld:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gloria.

Noelle er så rart i uttalen i forhold til korleis ein skriv det.

Eg er nok ein av veldig få som synes Gloria er finast, men det er faktisk eit herleg namn. Minner meg om Lydia, berre meir interresant :)

Dessutan betyr Noelle 'jul' og Gloria 'ære'. Gloria slår Noelle ned i støvlane spør du meg, men som eg sa er det nok få som er enig med meg... ^^

Annonse

Tusen takk hildechristina! Når vi først la frem navneforslagene fikk vi bare masse kritikk, men nå i det siste har vi fått litt flere positive tilbakemeldinger! Blir to etternavn, så vi vil holde oss til ett fornavn. Men skal si det er vanskelig å velge! Vi har veldig lenge bare hatt de to navnene, så er blitt glad i begge:)

men du.. jeg har selv fire navn,..

litt kulturelt også..

men tilvanlig bruker jeg jo bare to.. men ingen ingen ingen heter det jeg heter.. å jeg elsker å underskrive med hele mitt navn..

veldig fine navn, sjeldene, trur dattra de vil bli fornøyd

Jeg har også fire navn selv, og bruker tre. Men vi kommer aldri til å bruke to fornavn så vi har bestemt oss for å ikke ha det. Kan love deg at ingen andre noen sinne kommer til å hete det samme som henne uansett. Blir et uvanlig fornavn, tysk mellomnavn og bulgarsk etternavn. Så spesielt blir det nok uansett;)

Tusen takk, vi får håpe det! Vi er i alle fall fornøyde med navnene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...