shewolf Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Hei! Jeg har sett altfor mye på linker om hvordan man kan bli gravid, og en ting jeg finner felles for flere er faktisk at de har blitt gravide når de har begynt på 30 days! Merkelig, men hvorfor ikke pröve. Jeg starter på 30 days neste gang TR kommer. Hvem vil väre med å pröve? I värstefall, kanskje vi går ned et par kilo?
Tøvsjura Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Jeg ville holdt meg unna slikt under prøveperioden - ble selv gravid med èn gang jeg begynte på Bio-T (dette middelet er proppfullt av CLA og grønn te, ble uplanlagt gravid i mars 2010) og resultatet var at jeg mistet. Begynte ikke å blø før jeg var kommet til 12.uke, men ultralyd avslørte at spiren vår hadde gått til grunne allerede de første ukene. Jeg hadde ikke mistanke om graviditet heller og fortsatte på disse pillene frem til uteblitt mens, og jeg er ganske sikker på at det var Bio-T-pillene som forårsaket aborten. Store mengder grønn te kan gi alvorlige fosterskader (bla. nerveskader ol).. Men poenget mitt var å unngå slike midler under prøveperioden, er best å være på den sikre siden - det er jo ikke gjort nok forskning på dette området og 30 days inneholder jo masse urter Selv går jeg på GO123 nå (mest for min egen skyld da jeg vil ned til trivselsvekt), men disse inneholder hverken urter eller grønn te. Spis heller sunn og næringsrik mat bestående av masse fiber, frukt og grønt :-)
shewolf Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2010 Har aldri hört noe annet en positivt om grönn te. Jeg mistet selv om jeg ikke gikk på noe sånt. Miste kan man gjöre uansett hva man gjör. Og Bio-T er jo ikke 30 Days..? Synes det er kjempefint at du kommer med din mening. Men jeg personlig er litt lei av hysteriet rundt alt som er dårlig for deg. Så jeg kommer til å pröve uansett Bare for å se om det vil fungere for meg. Grönn te er naturlig, og i mange kulturer drikker de dette daglig og får barn alikevel.
Tøvsjura Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Les denne linken http://www.dinside.no/351869/unngaa-gronn-te-som-gravid Jeg sa ikke at Bio-T er det samme som 30 days, jeg sa at under prøveperioden burde man vel kanskje holde seg unna preparater som inneholder diverse ymse urter og stoffer som de ikke helt vet virkningen av ift unnfangelse, graviditet osv. Men deg om det, du må nesten bare prøve ut det som funker for deg. Jeg er selvsagt klar over at man kan miste uansett årsak ila et sv.skap. Jeg har selv to flotte sv.skap bak meg og ingen spontan aborter før dette hendte i vår. Og ettersom dette skjedde såpass tidlig i sv.skapet trodde både gynekologen og legen at preparatet kunne ha vært årsaken, men det får vi jo aldri vite. Skjedd er skjedd, men jeg har lært av det som har hendt og kommer aldri til å utsett meg selv for noe slikt igjen av redsel for en ny skrekkopplevelse.
shewolf Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2010 Forståelig. Jeg skulle jo og blitt skeptisk. Masse lykke til med å bli gravid uansett Om du finner noen tips så kom med de;)
Tøvsjura Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Takk, i like måte Er 3 uker siden aborten nå og vi er allerede i gang med prøvingen selv om jeg tviler på at vi er så heldige at vi allerede har blitt gravid på ny. Masse lykke til med prøvingen
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 har selv hørt bare positivt om bidronning gele og b vitaminer, så det går jeg på nå men kan desverre ikke svare på om det funker bedre etter å ha spist dette. utenom det kan jeg kun fortelle at da jeg ble gravid med gutten min var det ved å faktisk prioritere skole og jobb fremfor familieforøkelse. slutt å tenk på det, kansje det funker
shewolf Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2010 Det jeg har gjort denne mnd, så det gjenstår å se om det har funka. Har drevet med oppussing og rydding hele syklusen. Närmer meg IKM..veit ikke når det er engang For jeg har ikke fulgt med noe. Har så vidt hatt sex dene mnd, har värt så slitne. Men har bestemt meg for å utsette pröving til august-oktober . Håper det hjelper på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå