mine 2 små prinsesser :) Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Det blir akkurat 2år mellom barna våre, jeg er gla i å gå tur og vil gå og hente eldste frøkna i barnehagen. Trenger jeg da søskenvogn? Noen med erfaring?
Fomle84 Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 De er litt tettere enn mine, jeg har 2år og 5mnd mellom. Hadde ikke søskenvogn, men ståbrett til hun eldste. Men da kunne jeg ikke gå veldig lange turer, måtte ta det i forhold til hvordan hun eldste klarte å stå og gå. Vi måtte begynne å "øve" på å gå tur med hun når hun passerte 2, for hun var veldig glad i å sitte i vogn.. Minsta derimot HATER å sitte i vognå.. Så skal hvertfall ikke ha søskenvogn når vi får nr. 3 en gang.. Kommer litt an på barnet og hvor mye du vektlegger å gå lange turer med barna..
trebarnsmamma84 Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 eg hadde berre 14 mnd mellom mine eg,men eg er heilt avhengig av tvillingvogna.... no er dei 2 og 3 år,og eg bruker den til dagen....då kan eg gå lengre turer osv....hadde aldri klart meg uten dei.....!!! så eg vil absolutt anbefale deg det.men det er jo ut i frå behovet ....kor du bur,skal du gå tur,er du masse aleine med dei osv... eg bruker den på butikken kvar dag når eg er aleine med dei....
Gjøkeredet③ Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Jeg har 16 mnd mellom mine og hadde ikke klart meg uten tvillingvogna. Men nå skal det legges til at jeg eeeelsker å gå lange turer, og eldstemann er ikke i barnehagen, så vi er veldig mye ute.. Som hun andre sier, så passer noen ting for noen, men ikke for ande:o) Men jeg ville kanskje sett det an litt før jeg løp avgårde å brukte masse penger på det. For billig er det jo ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå