Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, og velkommen hit (desverre....). Det er ikke alltid så rosenrødt å lage barn, i alle fall ikke for alle. Har du startet utredning hos lege, så dere vet hvor problemet ligger?

Vi prøvde også i 2 år før vi tok kontakt med legen. Tok vel et halvt år før vi fikk vite at jeg ikke har el av meg selv. Mannen er det heldigvis ikke noe galt med. Etter ytterligere 6 mnd ble vi gravide på siste pergokur. Nå er vi i gang med nye pergokurer for å få en lillesøster eller lillebror i hus =)

Ønsker deg lykke til!

Hei på deg. Takk for det, jeg har ikke det problemet med EL jeg vet jeg har det å min syklus er regelmessig på 28 dager å 29 dager. å jeg har 14 dager med el. så probleme ligger mulingens hos mannen, Han har bare 1 testikkel å på grunn av at den ene testikkelen var ikke komt ned i pungen så klarte den ikke seg under opperasjon , men den andre klarte seg. min forlovede skal opp til sædtest , men må vente på grunn av streiken som pågår så da vil det ta tid:( håper seff at han har sædceller da , men har tanker rundt at han kansje ikke har :( men håper jo på det posetive. har ikke vert så veldig greit med de fastleger han har hat før ,har vert vanskelig å de har ikke tatt oss seriøse å de har sakt mye sårende å negative ting til oss. å gråtet mye tårer på toalettet over skuffende samtaler eller at tanta komm. jeg har da vert veldig skeptisk til enkelte fastleger så har ikke skiftet, han fastlegen til min forlovede sa jeg måtte bytte til fastlege på samme plass som han for at vi skulle få hendvisning om det er det som er nødvendig for å få drømme barnet som vi har ventet på. å jeg syns det er rart at jeg må ha fastlege på samme sted som forloveden. jeg venter uansett til han har tatt den testen å vi får resultate først da vet vi hva som må til. men før da så er det å vente å se.

klem

Tror ikke det stemmer at dere må ha samme fastlege for å i gang en utredning og henvisning til gyn. Vi har ikke samme fastlege og vi gikk til min fastlege, som sendte henvisning for både meg og mannen. Min fastlege sendte henvisning for at mannen skulle få tatt sædprøve, og sendte henvisning til gyn på meg.

Håper det går raskt så dere får svar på hva som er årsaken til at dere ikke blir gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...