Guttemamma x 3 Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Minstemann er snart 6 mnd. nå. Ammer vanligvis 2 ganger (3 og 6). Hvis han sover til 4 før første matpause blir det ofte bare 1 gang fordi vi står opp 7. En sjelden gang kan det også bli 3 ganger.
ett til! Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 min er 5,5 mnd og i går begynte nattavvenninga forsi når han først våkna (våkna som regel i 3 tida) så var han egentlig ikke så sulten men skulle likevel opp og spise,så bærsje og så ligge der å småsnakke,blåse bobler og småsutre litt...i over en time hver eneste natt. så dette orka ikke ho mor så vi holder nå på å avslutte nattservicen!
spireliten Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Vår er 5.5 mnd og vi ammer i ett sett for å si det slik. han er ganske stor og krever litt, men vi har nok lagt oss til mange uvaner om natta når det gjelder puppen. Jeg har vært litt for snar med å ta han opp for at han ikke skal vekke storebroren, så nå kan han våkne hver time. Forferdelig slitsomt i lengden. Er begynt med grøt og skal la pappaen sprette opp og gi smokk noen netter fremover for å drøye det litt mer. Er jo ikke alltid så sulten
#lela# Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Her har baby muligens nattavent seg selv. Fra å våkne 03 og 06 før vi står opp i 9-tiden, sover hun nå fra 19 til 07. Hører at hun våkner de vanlige klokkeslettene( pludrer og sukker litt), men sovner igjen. Satser på at dette varer;-)
Nordlandnøtta Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Pjokken her spiser rundt kl 0200 og 0500. Legger seg kl 20.00. Han blir 6 mnd i neste uke. Er stor så han trenger vel påfyll )
fiore Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Legger seg rundt 19.30-20, ger litt melk rundt 23, så sover han til ca 06-07. )
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 20. juni 2010 #8 Skrevet 20. juni 2010 Ah.. vår er 5 nmd og våkner hver time.. Blir snart gaaal. Ammer han i søvn for han tar ikke smokk.. Noen ganger bare er han våken fra 4.. Hva er greia, da? Selv ikke amming hjelper noen ganger da.. Skjønner ikke helt hva som har skjedd med han og sovemønsteret hans. Før kunne han sove fra midnatt til klokka 6 uten mat og uten å våkne.. Har begynt med grøtintroduksjon nå, så håper han kan finne litt ro snart..
X10ne Skrevet 21. juni 2010 #9 Skrevet 21. juni 2010 Ammer én gang per natt, en sjelden gang to. Varierende tidspunkt, men som regel rundt kl 3-4. Jeg har merket at hun stadig oftere sover over måltidet, så jeg krysser fingrene for at hun nattavvenner seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå