Gå til innhold

noen med desember baby i magen her?:)

Anbefalte innlegg

Termin 4. desember, men får nå se hva de sier på UL ;) Er visst mange som er blitt satt mye tilbake på termindato her ser jeg - nei og nei!!! Det har ikke jeg lyst til :P Skal på UL 29. juni, blåser litt i kjønn, så lenge alt er ok! Men kan de se det så er det jo en artig "bonus" og en god unnskyldning for å starte litt shopping ;)

Er mitt andre barn, har en jente som blir 4 år om 1 mnd og 1 dag :)

Ikke kjent noe liv..bekymrer meg litt :/ Men skal til JM på mandag...

Fortsetter under...

Foreløbig termin 11.des her:) Har to jenter på 1 1/2år og 7år, så dette er nr.3:)

Skal på UL 8.juli, gleder meg!! Har kjent liv i en ukes tid nå, og magen er godt synlig:)

Lykke til alle sammen:)

Annonse

Hei : ) Jeg har termin ca 16 desember, og er 14 + 4 idag. Har vært til tidlig ul i uke 7, og skal til første kontroll hos jordmor nå på tirsdag. Det blir så spennende, og jeg håper vi får høre hjertet til babyen slå. Jeg kjenner ingen spark enda, men har vokst litt. Første barnet vårt : )

Vi er i 15de uke (14+5), og har foreløpig termin 16.desember :)

Gleder oss veldig til UL, og se og høre den lille gullungen vår.

Føles helt uvirkelig enda, er førstegangsgravid.

Syns også det er leeeenge til desember..... :(

Er nå 15+2 og foreløpig termin 13 desember. Har vært på 2 UL allerede (risikosvangerskap) og skal på ordinær UL 14 Juli. Det skal bli spennende å se hvor langt jeg egentlig er. Trur jeg kommer til å bli satt tilbake litt.

Har og kjent "liv" (bobler som sprekker) og sett at knøttet er en aktiv liten krabat.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...