Gå til innhold

Hvor langt er vi på vei her da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9+0 i dag.

Var på ul i uke 7+2. Så ett lite hjerte som banket. De sier det ikke er så mye å se før uke 6 eller 7.

Har hatt en spontan abort før i ca uka 6 så derfor var jeg inne for å se at alt var bra nå.

Skal ikke tilbake før uke 18.

Føler det er så leeeeenge til......

Gleder meg så veldig til neste ul.Det føles så langt unna,men plutselig er dagen her :-)

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10+1 her!

Skrevet

jeg er 4+4 :) skal på invendig ul på onsdag,bare for å sjekke,regner ikke med å se noe enda.må sjekke fordi jeg har mistet i sa før.

Skrevet

Jeg er 7+0 og i elendig form!!

Gleder meg til de neste ukene er overstått, så jeg kan begynne å fungere litt normalt igjen :D

Skrevet

8+0 i dag.. Veldig varierande form, men kaster opp og er dårlig egentlig heile dagane! Vert på UL 7+0 og sett at alt er bra, og håper at alt fortsatt står berre bra til :):)

Skrevet

7+4 kan ikke vente på at jeg passerer 12 og ordinær UL så vi vet at alt er i orden.

Skrevet

Jeg er 9+5 uker. Eller ca 10+5 , tror nemlig legens termin er ca. 1 uke feil, hadde ikke helt oversikt over siste mens.

Gleder meg veldig til å få de 12 første ukene overstått...

Skal på første jordmorkontroll på fredag, gleder meg!

Skrevet

Jeg er 7 + 3 i dag :)

Skrevet

Tja..jeg har tatt flere terminkalkulatorer og de viser termin et sted mellom 27-30jan... Så jeg er vel ca 9uker i dag :) venter å venter å venter på å komme over 12uker...

Skrevet

6+6 er så spennende;) utolmodiiiiiiiiig;)

Skrevet

9 + 5 i dag:)

Skrevet

5+5. Synes dagene går fryktelig tregt. Gleder meg til UL om 3 uker.

Skrevet

Tror jeg er 5+5 (FF mener noen dager lenger men tror 5+5 er mest riktig selv..) og skal på tidlig UL på tirsdag siden jeg har småspottet litt helt siden jeg testet positivt. Grugleder meg til det, men blir greit å få et svar hvertfall :)

Skrevet

Jeg er 4+1 på vei, så dette er veldig nytt, men såå herlig da..

Rart å si det, men kunne tenke meg å vært litt kvalm eller hatt ømme pupper,, he he,, Er lite symptomer her enda,, men vil nok tro de kommer ja :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...