Gå til innhold

Hvor langt er vi på vei her da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er akkurat 9 uker i dag:) kjenner jeg gleder meg til

de tre neste ukene er overstått<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 5+2 idag og synes tiden står stille:)

Skrevet

Jeg er 8+4 i dag, og skal på ultralyd til tirsdag. Vil bare se om det er et lite hjerte som slår. Har hatt en MA tidligere. Lykke til jenter:)

Skrevet

Jeg var på UL idag :) Så bare en fostersekk men det var jo godt det også. Så skal på UL igjen om 14 dager og da håper jeg å få se et hjerte som slår. Masse lykke til deg også :)

Skrevet

Er 8+0 i dag, kan ikke dagene gå fortere!! Hehe :)

Skrevet

Så trøtt som jeg er for tiden så kunne jeg sovet meg gjennom di første tre mnd egentlig.. Hehehe :D

Skrevet

Jeg er 6+0 idag :):)

Skal på tidlig UL på torsdag. Det blir spennende å se om det er 1 eller 2 hjerter som slår der inni. ;) Satte inn 2 egg.

Skrevet

6+3, og ja- jeg syns også tiden står stille... Skal på UL 1. juli, og håper da å se et lite hjerte som banker :)

Skrevet

8+1 :)

Ser frem til ul når jeg er 11+0 :)

Skrevet

I morgen er jeg 9 uker!

LYKKE!!!!!

Gleder meg til de 3 neste ukene er overstått!

Skulle gjerne sett hjertet slå, men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet og vente til uke 18.

Skrevet

Er 6 + 2 idag. Skal ikke til min første svangerskapkontroll før jeg er i uke 12, så blir en lang tid og vente, men gleder meg noe frykterlig allerede :). Gratulere til alle sammen :).

Skrevet

5 + 1 skal på ultralyd på onsdag... Veldig spent!!! Regner ikke med å se noe hjerte da, men de ønsket at jeg skulle komme allerede da, så jeg takket ja :)

Skrevet

10+1.. 11 dager igjen til 12 uker

Skrevet

jeg mente 13 dager da..

Skrevet

Jeg er 8 + 2 i dag og synes tida går fryktelig seint! Så at hjertet slo på UL da jeg var 7 + 1, så håper det er et godt tegn på at alt er som det skal.

Skrevet

8+1 idag :) Hadde SA i april, så jeg skal være sååå glad når de første 12 ukene er over, er jammen nervepirrende dette her. Har bestilt privat UL 2. juli, når jeg er 10 uker, det skal bli godt å få det overstått..! Håper bare alt er bra da..!

Gjest LilleDina + 2englebarn
Skrevet

5+1 her...

men i motsettning til dere, så tror jeg ikke jeg vil føle meg noe mer letta når første 12 ukene er over... Sist mistet jeg i uke 20/21 byttet, så tror nok jeg vil gå på nåler frem til fødselen, men prøver å nyte tiden også da :)

Skrevet

6 + 2 i dag, og jeg syns også tiden står stille. Har ikke bestilt noen legetime ennå. Har sagt det til de blivende besteforeldre og mine søsken. Ikke på jobben, men føler det snart er på tide :)

Skrevet

5+3.. og tiden går så sakte!!!!!

Skrevet

9 uker imorgen! :) synes de siste to ukene har gått fort, men føler samtidig det er en evighet frem til uke 12... men 3 uker burde vel gå kjept? Gleeedeer meg:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...