Gå til innhold

Ny her på Barnimagen :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei...

Fått inntrykk av at dette er en fin side med mange hyggelige folk, så valgte derfor og registrere meg og bli med dere:)

Etter mange år med prøving har vi nå klart å bli gravide! Dette er absolutt det beste jeg har vært med på i hele mitt liv! Gå gravid med min lille spire etter all den ventinga <3 Men veien har vært lang...

Kort fortalt;

Jeg har PCOS og vært litt overvektig siden ungdomskolen, det er visst denne kombinasjonen som har gjort meg barnløs helt til nå. Fant også ut for en stund siden etter en kontroll at jeg hadde skillevegg i livmora, enda en grunn til at det va vanskeligere og bli gravid... Denne ble jo fjernet og håpet dog større om spire i magen, men den gang ei.

Legene annbefalte meg og gå ned noen kg for dette ville nok hjelpe meg en god del på vei... Trodde liksom ikke helt på at noen få kg ville gjøre noe stor forskjell så tok det ikke helt alvorlig da! Noe jeg absolutt skulle gjort!!

Etter utallige graviditetstester over mange år (negative) valgte jeg og "glemme" dette med barn for en stund... Begynte å trene og spise sunt, tenkte bare på meg selv en stund og koste meg med min nye livsstil. Den sunne livsstilen begynte og bli en vane og kg raste av, målet mitt var - 30kg og nå hadde jeg mistet 15 kg allerede bare på noen mnd... Kjøpe nye klær var en fryd!! :D

15 kg lettere begynte jeg og tisse midt på nettene, noe jeg aldri før hadde gjort. Dette fortsatte uken ut og jeg lurte mer og mer på urinveisinf, men tvilte igrunn også for jeg hadde jo ikke vondt eller no sånt. Leste litt på nettet om dette og falt inn under; tegn på graviditet! Dette ville jeg ikke tro på, men valgte og ta en test før jeg skulle på fest en helg! Dævendøtte testen viste 2 streker, 2 streker!!! Tårene trillet og jeg BRØLTE av lykke, aldri følt det sånn i hele mitt liv, verdens beste følelse!! Men på samme tid trodde jeg ikke helt på dette, for jeg kunne jo ikke bli gravid(noe jeg alltid har trodd)

Ringte legen, fikk time... Urinprøven var positiv! GRAVID:-)

Nå er jeg 21uker på vei med en lite prins <3 jeg er evig takknemlig for at jeg er såååå heldig og får oppleve det og bli mor!! Et ønske som var høyere enn himmelen og tilbake... 15 små kg var det som skilte meg og spiren fra og møtes! Det er håp for dere som sliter med det samme, ikke mist motet!!!! mist kiloene ;D

Håper noen orker og lese dette lille innlegget fra meg ;D -Evig Takknemlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!:) Når man har vært i gjennom så mye som du har, så forstår jeg at man blir ekstra takknemlig for å bli gravid! Så utrolig herlig! Nyt graviditeten og nå er du over halvveis :))

Skrevet

Tuusen takk lillespire08! :D

Ja jeg kan ikke få si det nok hvor takknemlig jeg er! Det gjør noe med deg det er helt sikkert :)) ja, tenk at jeg er halvveis :D helt herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...