Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist var jeg uvel, men så lenge jeg fikk spydd morgenen gikk det noenlunde bra resten av dagen. Ikke brekninger da. Bare dårlig matlyst og sånn, iallefall sånn jeg husker det.

Denne gangen er jeg også uvel på dagtid, knasker pastiller på jobb for å holde kvalmen unna, men er så vanvittig kvalm om kvelden! Begynner i 21tiden. SKIKKELIG pyton kvalm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!

Litt uggen og uvel iløpet av dagen, men på kvelden sånn rundt 8-9 blir jeg helt sinnsykt kvalm. Skikkleig kjedelig å skulle legge seg og være så kvalm. Blitt bedre de siste dagene, så håper på at jeg er ferdig med det værste nå. Er 9+1 i dag

Skrevet

Har akkurat det samme, tidligere var det fra morningen av og da gikk det forsåvidt greit for jeg jobber nesten bare kveldsvakter, men nå begynner det i 18.00 tiden og slår inn for fullt i 20.00 tiden. Er helt grusomt, og jeg bare venter på at ukene skal gå slik at det skal forsvinne. Er nå 10 + 5 så er forhåpentligvis ikke så lenge til :)

Skrevet

Jeg også har det verst om kvelden :-( Er kvalm hele dagen og brekker meg i tide og utide, er sykmeldt nå og sover en del mer, så det hjelper litt, men i 20-tida blir jeg skikkelig kvalm og spyr alltid før jeg legger meg. blæææ. er 8+1, så jeg frykter det ikke er over helt med det første gitt. Har vært sånn i 3 uker nå.

Skrevet

Jeg er også plaget av kvalme. På dagtid kommer det og går med jevne mellomrom. Våknet mye på natten av at jeg er kvalm og det er egentlig da det er værst. Men har nå kjøpt meg armbånd, seaband, mot kvalme og det hjelper faktisk:)))

Skrevet

Jeg er også fryktelig kvalm og har spydd i 6 uker nå. Er 9 uker på vei. Helt pyton. Kanskje det er begynt å avta siden jeg ikke har spydd så mye de siste dagene. Men er kvalm og brekker meg hele tiden.

Var ikke slik i siste svangerskap. Kvalme og fryktelig trøtt og følte mer jeg kunne sove det av meg, men denne gangen er jeg ikke trøtt i det hele tatt, så må kjenne på det hele tiden. Veldig kjedelig, men det kommer vel noe godt ut av det....

Stå på alle sammen, vi har mye å glede oss av nå fremover....

Skrevet

Synes synd på dere andre også, men godt å høre at det er flere. Har vært bra på dagen siste dagene, så har fått gjort en del husarbeid, men i 18tida blir jeg slått helt ut av trøtthet, og i 20-21tida kommer kvalmen. Kjempegøy for mannen som håper på noe...

Skrevet

Samme her, kvalm hele døgnet. Prøver å spise uansett, men det blir ikke store mengder. Prøvde med ritz kjeks med ost før jeg la meg i går. Natten ble faktisk bedre:) Hilsen Trønderpi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...