Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden byttet vi fra bagdelen til sportsdelen (har en emmaljunga city cross). Minsten trivdes godt i bagdelen når han var trøtt, da sovnet han alltid. Imidlertid er han blitt for stor for den nå. Problemet er at han bare stresser i sportsdelen. HVis jeg legger ned ryggen blir han kjempestressa og lei seg og bare gråter. Hvis jeg setter opp ryggen (noe jeg ikke er fan av å gjøre over lenger tid da han ikke kan å sette seg opp enda) er han fornøyd i en liten stund, men så blir han misfornøyd for han sitter jo ikke spesielt godt (synker sammen) også tror jeg rett og slett det blir for mange inntrykk for han. Har jeg seteryggen på en midtstillign spenner han fra med albuene og prøver å sette seg opp.

Så det er igrunnen bare stress og tull med vogna for tiden. Jeg har begynt å bære han i babybjørnen ute, men da blir det jo bare småturer.

Er det noen som har noen tips for å få han til å trives bedre i vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er den for åpen for han?en bag er jo som regel trang og trygg.har du det samme i sportsdelen som du hadde i bagen?

Skrevet

Det kan godt være at han synes det altså. Jeg hadde saueskinn i bagen, men nå blir han så fort svett hvis jeg bruker det.

Har prøvd å legge et helseteppe under han, men tror ikke at det har hjulpet noe. Kanskje jeg må prøve å se om jeg kan gjøre vogna litt mer hyggelig? Legge et tykkere teppe under han eller noe.... hmmmm....

Skrevet

prøv å ha det samme i sportsdelen som bagen bare for å se om han vil ha noen kjente lukter?sportsdelen er jo helt ny for han,da er det kjekt at lukt fra det han brukte å ligge på blir med her også så ikke alt blir helt nytt for han.

Skrevet

det er sant. Takk for tipset, jeg skal prøve på det! :-)

Skrevet

Vi har også nylig byttet til City Cross sportsvogndelen, da han vokste ut av bagen. Han liker den veldig godt, er veldig nysgjerrig og liker å få med seg alt, han ble på slutten veldig frustrert av å ligge i bagen.

Men han sov ikke noe særlig i sportsvogna, prøvde også med f.eks helsteppe o.l. Så fant vi på Babyshop et såkalt minimizer-innlegg fra Emmaljunga, som kan legges i bunnen, og gjør det litt mykere og lunere. (ca 350 kr tror jeg) Det er plass for selene gjennom innlegget.

Så nå sover han i hvert fall mye bedre i sportsvogna :)

Skrevet

Takk for tipset! Det hørtes jo veldig lurt ut. Da skal jeg se etter det. :-)

Skrevet

Hei,

jeg tok madrassen fra bagen og la i sportsdelen. Da er det godt og mykt både å sitte og ligge, og han stortrives i sportsvognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...