Plutten ~Fødeklar~ Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Formen begynner gradvis å bli bedre, energien er på vei tilbake og kvalmen har gitt seg litt. Var hos fastlegen til førstegangskontroll i dag (er 13+4). Og til min store glede og overraskelse sa hun at hun gjerne ville ta en UL da de hadde et gammelt UL apparat, bare sånn at jeg kunne slappe av nå som formen begynte å komme seg litt, og slik at vi fikk sett antall, om det var i live og om det var inne i livmora. Som sagt så gjort, nå var apparatet eldgammelt, men vi fikk sett et lite "flimrende" hjerte og et foster som så ut som om det trente til å bli kickbokser. Fastlegen trodde t.o.m. at jeg kanskje var en uke lengre på vei enn jeg trodde, men hun ville ikke si noe sikkert siden apparatet gav så dårlige bilder. Det var utrolig stort å se den vesle krabaten, det ble plutselig så mye mer virkelig! Nå skal jeg kose meg med den stigende formen (og etterhvert voksende magen), og glede meg til den ordinære UL slik at mannen min får vært med og sett også. Akkurat nå er jeg så utrolig lykkelig, jeg har verdens mest fantastiske mann og vi skal virkelig bli foreldre i desember! Jeg kunne ikke tenkt meg noe bedre i hele verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå