Gå til innhold

INGEN tegn til fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle.

Er nå i min 39 uke, og ganske frustrert. Har ingen tegn overhodet til at en fødsel nærmer seg. Og man leser jo overalt at alle kjenner ditt og datt nå på slutten. Føler ikke jeg har en eneste kynner en gang :( Det jeg da lurer på er om noen har født uten noe som helst forvarsel?? Ingen kynnere, lite utflod, ingen slimpropp osv? Hodet er ikke engang ordentlig festet, eller knapt festet som JM kaller det... UUÆÆÆ... håper noen har erfaringer på dette området, begynner å bli ganske motløs selvom jeg har en uke til termin. Orker ikke gå 2 uker over kjenner jeg. Beklager syting, nå skal jeg bare være positiv resten av dagen! :)

Håper på svar, er ganske desperat!! ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Dette var som og lese meg jo :)

Akkurat det samme har jeg.. Godt det er fler som ikke merker noe som helst :)

Da er jeg ikke så unormal :P

Skrevet

5 dager til termin og absolutt ingen tegn her heller. Kynnerne er ikke ubehagelige engang! Ingen slimpropp, hodet ikke festet likevel ( de sa det var det i uke 37) Men de sier det kan starte når som helst uavhengig av noen tegn så da får jeg klamre meg til det håpet. Blir uansett satt igang på tirsdag, dagen før termin men det beste hadde jo vært en naturlig start.....

Skrevet

Godt vi iallefall er flere... Får håpe vi også har så smarte kropper at de forstår det er lurt å føde snart ;)

Skrevet

hei jenter!

jeg har 1 uke til termin. har ikke fått noen forvarsler om at noe er i gjerde. kynnere har jeg hatt siden 5. måned, så det er jo ikke noe nytt her.. lurer på når det skal skje noe! Men et spm, når det først skjer noe, måtte det være 1 min lange rier, og hvor ofte før vi ringer sykehuset??

håper knuppen kommer rundt termin, er ikke helt klar for 3 uker til liksom.

formen er jo helt fin, men vil ha han ut for det :))

Skrevet

Jeg hadde ingen tegn til fødsel med førstemann. Hadde ikke kynnere i det hele tatt, så aldri noe slimpropp, hadde aldri nedpress, var ikke ekstra sliten, ingen løs mage eller noe. 20 dager før termin begynte det med svake rier. Så man trenger ikke ha ørten forvarsler, plutselig kan det bare skje :-)

Annonse

Skrevet

Vært hos jm i dag og tro det eller ei gitt..

Vesla her har festet seg :D Endelig...

38+2,ikke for seint :)

Skrevet

Jeg er 39+3 og har heller ingen tegn men med førstemann som kom 11 dager før hadde jeg heller ikke det, ingen kynnere, maserier, sliimpropp eller noe.. Sto opp en morgen og skulle tisse så gikk vannet og hun var ute på 5 timer så man trenger ikke alltid noe fortegn..

Skrevet

Bare å syte det :D Godt å få ut sine bekymringer og uroligheter ;)

Men her er hue festet, men jeg er sliten og kjei og orker ikke å gå mer med den enorme magen min, men ingenting skjer annet enn tullball :)

Har heller ikke noe særlig lyst å gå 2 uker over tiden jeg heller!!

Eneste jeg merker er at det har kommet MYE slim ut av meg, ikke typisk utflod heller, men rett og slett helt rent blankt slim. Og en del tull med maserier og tullball ;)

Skal krysse fingrene for deg at du ikke går over tiden ;)

Lykke til videre :)

Skrevet

Hei

Jeg er 41 fullgåtte uker i dag og har ingen tegn til fødsel.... satser på at fødselen plutselig starter...men begynner å bli ganske utålmodig... Lykke til alle sammen, vi kommer vel i mål snart hele gjengen :-)

Skrevet

Uke 41 her, og ingen tegn på at noe skal skje. Hadde en liten blødning for snart to uker siden, men etter det har jeg ikke kjent noe. Ikke en gang en kynner (som jeg hadde masse av tidligere i svangerskapet). Har født to ganger før, da 5 og 9 dager før termin, begge disse fødslene har startet brått, uten noe forvarsel, så jeg hååååper det skjer noe snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...