Gå til innhold

Lei, lei, lei...:'(

sunshine89-septemberbaby <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Nå er det lenge siden jeg var jeg var her sist.. Men nå TRENGER jeg virkelig litt oppmuntring! Denne mnd er det ett år siden pilleslutt og i mine "planer" skulle jeg sikkert hatt en baby nå. Men som dere skjønner har jeg ikke klart å blitt gravid ennå.. Og det er vel det de fleste her inne sliter med..

I skrivende stund er det over 1,5 mnd siden forrige mens. (har siden pillelsutt ligget på rundt 5-6 uker fra mens til mens..) men denne gangen har det gått veldig lang tid. Var i syden nå nylig, og hadde nok EL rundt da, egentlig ganske sent i forhold til forrige mens.. Nå sitter jeg her og har hatt mensmurringer i 5 dager, jeg løper på do hver gang men ingen tante rød her.. Har vonde pupper, ophovnede og litt større brystvorter og aorta... Har stikkninger, skiftvis fra venstre til høyre eggstokk.. Livmortappen er høyere nå enn vanlig før mens, og den virker hard og lukket på en måte...

Tok en test i dag, den hadde bare en strek... Og nå føler jeg meg helt LOST!! Bestemte meg for noen mnd siden at jeg ikke skal stresse eller bli lei meg om det ikke går . Men denne mnd har mannen min vært helt sikker på at jeg virkelig ER gravid, føler det på seg sier han.. Og jeg er lei meg for å kanskje skuffe han... Vet ikke hva jeg skal gjøre!! Er det noe galt med meg siden mensen er så varierende og sen? Noen som har opplevd lignende?? Hva gjør jeg?

Blir veldig glad for svar..

klem fra meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff uff- føler med deg- jeg prøver ikke så lenge enda men var allerede til lege for å få råd verd. uregelmessig mens og sånne ting. Vent litt til du og så avtaler du en time for nå har det jo gått ett år!!

Skrevet

Hei, jeg föler så med deg! Jeg har bare värt der i 6mnd, men kjente hvor töft det var å få mensen allerede förste pröve mnd. Pröv å starte på 30 days om du får mensen :) Har funket på flere, fungerer ikke nödvendigvis men hva har man å tape? Jeg skal pröve neste syklus.

Uansett hva du gjör, lykke til! Sender deg masse babystöv! ****

Skrevet

Hei mamma-i-2010?!

Jeg sluttet på prevensjon for nesten 3 år siden jeg!!! Og hadde masse planer for når det passet å bli gravid, når gå ut i permisjon i forhold til daværende jobb osv. Nå har det gått over 2 år og har blitt gravid 3 ganger bare i 2009, men mistet i MA først i uke 12, deretter i uke 10 og så en tidlig SA i uke 5, sist gang var i aug -09. Har hatt mange pergokurer (6 kurer) og mange tårer hver mnd TR har kommet... Det er rett og slett for jæ****, jeg vet akkurat hvordan du har det!! Det blir dessverre bare verre og verre jo lenger tid det går, men prøv å tenke positivt og at èn vakker dag er det kanskje nettopp DU som sitter med en positiv test!! Tenk at for hver måned som går og TR dukker opp jo nærmere er du den måneden du faktisk blir gravid!!

Jeg har ihvertfall bestemt meg for at jeg ALDRI kommer til å gi opp, om det så skulle være at jeg mister 2 ganger til, så vil det en dag være verdt alt strevet og vi sitter der begge to med en liten baby i armene våre :)

Tenk positivt og lev livet som normalt, le og ha det gøy, kos deg med familie og dine nærmeste så skal du se at spiren sitter når du minst venter det!!

Ønsker deg bare lykke, lykke til - jeg krysser fingrene og håper at du får en liten spire snart :)

Stooooor varm trøsteklem fra

Skrevet

Takk for mange gode ord!! Det hjalp utrolig masse. Det er jo akkurat derfor jeg er her inne, for at vi alle kan gi hverandre en klapp på skuldra på vanskelige dager. I går var en slik dag for meg... Og til deg "meg og lille snuppis", du er helt utrolig! Har fulgt med deg tidligere, og du har faktisk vært gjennom mye. Det er noe for oss andre prøvere å se opp til, utrolig tålmodig! Jeg skjønner hva du mener.. Men du KAN jo bli gravid, det har jo vist seg, selv om du har mistet.. Er vel ikke lnge til spira sitter for godt hos deg heller, og oss andre her inne.

Ang. testen: Når jeg så etter i går kan jeg se antydninger til en svaaaak blå strek nr 2, og tok en ny i dag morgest og det samme skjedde da. Fikk beskjed om at det kan være for tidlig rett og slett, for om jeg regner fra når jeg hadde EL sist, så er det ca. 2 uker. Kan hende jeg må vente litt tilm og kanskje ta en digital for å få riktig resultat. Har i hvertfall fortsatt masse stikkninger i eggstokkene , litt støl i magen og fortsatt NULL mens... Er jo fortsatt håp iallefall....

Takk igjen jenter! Setter pris på dere.. Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...