jentemamma Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har stort sett holdt meg unna vakumpakket pålegg selv om man vel egentlig kan spise det hvis det er lenge til det går ut på dato og pakken er nyåpnet. Har stort sett spist gulost og brunost og er nå ufattelig lei av matpakken... Er nå i uke 32! Orker ikke å vri hodet for å lage mer spennende matpakke heller så får vel skylde meg selv:) Men nå til spørsmålet: kan man spise sån ferdiglaget salat, er vel vakumpakket, som selges i de fleste butikker for ca 35 kr?? Finnes vel med kylling og pasta, skinke og ost samt taco tror jeg, og det følger med en liten pose med dressing. Har så lyst på litt variasjon!
blebla Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Det hørtes utrolig kjedelig ut. Å bare spise brunost og gulost. Du kan absolutt spise ferdig salat. Du kan jo nesten spise alt. bare noen oster og spekemat + . Man skal jo kose seg når man er gravid også. Så kjøp deg en salat og kooos deg. Jeg spiser vakumpakka skinke ofte mmmmm...med avocado og tomat. Har aldri hørt at man ikke kan spise det.
Teres Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Er også så utrolig matlei.....vet dere om det er ok å spise krydder/peppersalami? Er så sinnsykt saltsyk, har også levd på hvitost de siste ukene.....
blebla Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 salami er vell litt verre. Det er jo spekemat. men hva med skinke med salt og pepper på? + majones, avocado og tomat? eller servelat, det er jo bittelitt salt.
doble<3<3 Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 ifølge en god del leger og jordmødre kan man vel stengt tatt spise litt spekemat.. Bare vær obs på at det er lenge igjen til holdbarhetsdatoen går ut og spis fra nyåpnet pakke.. Jeg spiste selv litt fårepølse i påsken og de lever inni magen ennå.. MEN det kan være risiko, så jeg sier ikke at det ikke er helt 100% trygt.. Men den norkse maten skal være såpass god at du kan unne deg litt..
magica fra tryll Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Masse deilig å spise på brødskiva,da! Egg, reker, makrell i tomat, fiskepudding, kaviar, de fleste oster, kjøttpålegg, leverpostei, grønnsaker osv osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå