Gå til innhold

Da kan det hende jeg kommer meg snikene inn hitt ! :)

Anbefalte innlegg

Min historie :) Vi har en gutt som er født i 2005, som faktisk snart er 5 år :) våres mitt punkt :) vi var så heldige og bli gravide emd han uten noe form for hjelp, den gang var jeg 20 år! Da han nærmet seg 1 !/2 kom ønsken om flere barn, vi prøvde i ca 1 år, før vi tok kontakt med aleris på strømmen. der var vi så heldige og fikk begynne med dobbel dose med pergo time, som ikke ga noe utslag på eggløsning, så fikk vi prøve trippel dose, som helelr ikke ga noe virkning. hun spurte da om vi ville privat eller staten. Og da sønnen våres nærmet seg nesten 3 år, begynte vi der. med lap og samtale, ble vi satt på menopur og ble inseminert, da var vi så heldig og ble gravid faktisk. alt så bra ut på ul i uke 8, så da var det bare og vente til ordinere ul. i uke 20 fikk ordinere ul, og da viste det at alt var galt med jenta våres, hun hadde turner syndrom, alvorlig hjerte feil. Jeg hadde ikke foster vann, tarmen var det noe galt med, og ett srot hygrom på ryggen. Lille engelen våres føde jeg normalt på riksen, fikk masse hjelp før og etter. Så ventet vi 8 uker før vi ville prøve på ny, men da ble det aldri noe spire, selv med høy dose på menopur, nå er vi på vår 3 runde rett før ferien, denne gang begynt jeg på 75 ie i 5 dager, så gikk jeg over på 112,5 i 5 dager, nå går jeg på 150, skal gå på det fram til søndagen og inn på riksen til mandagen. eggene mine har ikke vokst noe denen gang, di er fortsatt små. di alle legene på rikden har sagt flere ganger at dette kanskej ikke er den mest opptimale behandlingen for meg. og i går skreiv legen, at hvis ikke eggene mine har vokst noe mere, setter di meg rett over på prøverør. jeg har masse eggposer, emn ingen vil vokse seg store nok. og dam må jeg gå på sprøyter lengere så spray så jeg ikke fårr eggløsning tidligere. Så vi har en drøm og lykkes dette året :)

Di er også redde for at alle eggene jeg har skal bli store og di må avbryte for det har dem ikke lyst til, og di vil ikek at vi skal få flere en 2 i megen, etter jeg føde sønnen vårwes i uke 33, og ha kom som olja lyn ;D Vi krysser fingene for en spire løpet av dette året :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...