Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes. da er testen endelig tatt. og jeg er 5+5 i dag. Min lille historie:

Jeg prøvde meg med bidronning i januar feb. men kom fort ut av det, siden jeg ikke kjøpte ny dose. Så gikk det noen mnd. da jeg bare brukte vitaminer og vi hadde oss 2 runder i mnd. Da jeg hadde eggløsnng.

Men ikke noe lykke der. Har drevet å små trent litt og for å få opp litt av fysikken. Er og en del overvektig, så jeg fant ut at jeg skulle prøve meg på 30 days, mage regionen. Brukte det i to uker. Begynte eter eggl. og 2 netter før jeg skulle ha tr, hadde jeg en del smerter i livmor området. Så jeg trodde at tr da ville komme, så jeg var på vakt i 2-3 dager. og ingenting kom. holdt på med 30 dayes i 2-3 dager etter dette og da tenkte jeg at det var på tide å slutte med det. Rart for de tablettene har en del urte saker i seg og masse proteiner.

Jeg krysser no fingrane for at det skal gå bra. Bare synd at jeg har så mange tabletter igjen.:):):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!:D:D

Så kjekt det er å lese om andre som får ønska sine oppfylt!:) Forhåpentlegvis kjeme fleire her inne over på 1.tri og helde deg med selskap;)

Kos deg masse!!:D

Skrevet

takker så mye. Var ganske rart, skjedde etter at jeg begynte på 30 days.hmmmmmm. hvem vet. Jeg håper bare no at alt går fint. og det blir en spennende tid fremover. Ønsker alle dere og lykke til.:):);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...