lille krapyl=) Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Har en liten bul nederst på magen, men det er vel litt tidlig?? 10+1.
blebla Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Det er jo veldig forskjellig fra person til person. Men er det ditt første barn? Jeg viste ikke før jeg 5 mnd på vei første gangen, og da var det bare en bitteliten kul. Jeg husker jeg dro til ultralyd med nesten helt flat mage i uke 17 og var skikkelig redd for at hun skulle si nei du er jo ikke gravid, for alle de andre som satt på venterommet hadde mye større mager enn meg. Men jeg tror uanstt at det er litt tidlig i uke 10 men det kan jo være? Jeg er 10 uker i morgen med andre mann og det er ingen antydning enda. Man får fortere mage med andre mann. Men for all del det kan jo være det er en liten begynnelse du har. det er spennende. Jeg merker jeg får mage på kveldene når jeg har spist og sånn, Det har jeg aldri fått før, men nå er det sikkert ikke så mye plass inni der enn at det må tyte ut litt når jeg er full av mat. For med en gang jeg har vært på do...hehe... så er magen borte.
A-spire2011 Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Hei:) hos meg begynte det å vises når jeg var 4 mnd på vei med førstemann.. jeg er ganske slank,så jeg syntes det vistes tiiiidlig men ingen andre enn jeg så den lille forandringen før jeg begynte å få babymage;) Med nr.2 har jeg blitt mer oppblåst og er 11 uker på vei og har litt mage. Jeg synes magen har forandret seg veldig fra hvordan den var før jeg ble gravid med nr.2,men familien sier de ikke ser noe annet enn at de tror jeg har lagt på meg litt. Men at de ikke ser det hvis jeg ikke hadde spurt:) Så det er nok individuelt for alle. Noen har magen liggende langt inne i kroppen,mens andre får mage fort... Alt er like normalt, men jeg innbiller meg nok litt mer mage enn jeg har for jeg vet jo at jeg er gravid, mens de fleste rundt meg ikke vet det... føler at alle kan se det på meg..hehe... Så noen får mage tidlig, andre får mage litt senere, eller har små mager:)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Med førstemann kunne ingen se at jeg var gravid når jeg var rundt 5-6 mnd på vei.Tror jeg var rundt 28-30 uker når det syntes ordentlig Er 11+5 med andremann nå, og det synes fortsatt ikke
turbopå3+ny spire på vei:)) Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Var veldig tynn når jeg ble gravis med førstemann og det begynte å vises etter 2-2,5mnd:) Er nå akkurat blitt gravid om merker det veldig godt. Synes magen vises litt allerede. Har ikke sjangs å holde inn som før:) alt er veldig individuelt tror jeg.
yeah:) Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 Med første mann vistes d da jeg var 3 måneder på vei. Denne gangen, med nr2, vistes d bittelitt allerede i uke 5. Og nå er jeg 9+6 og det vises så godt at jeg kan ikke skjule magen lenger.
Reese Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Jeg tror også at det er veldig forskjellig fra person til person. Er i dag 12+1 og har ganske stor mage , klarer vertfall ikke skule det for noen. Jeg e andre gangs da, men allerede første gang måtte jeg ta i bruk mammabukser i uke 10. Vet ikke om det har noe me størrelse og høyde, men jeg har alltid tenkt at jeg er så lav og tynn og at det er derfor. Liksom ikke plass til noe inni der. Var også på tilig ultralyd i uke 10 og fikk da beskjed om at forsteret ver perfekt i forhold til hvor langt på vei jeg var, men at livmoren hadde det vist litt mer travelt. Tilsvarte større enn beskrivelsen her på bim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå