BettyBoob Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 er så lite aktivitet på tråden "IKM uke 24", så jeg spør jeg! Har selv ikm på søndag, og har planer om å ta en test lørdag morgen
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Heisann! Har selv IKM på mandag om denne syklusen er lik den siste, altså på 28 dager. men hadde et par i vår som var kortere, så blir spennende å se. Har frem til nå allerede tatt altfor mange tester. Grunnen til det er at jeg tok en test 8DPO, for 3 dager siden og den ble positiv!! MEN: urinen kom over MAX-grensen, noe som angivelig kludret til testen, for har i etterkant bare fått helt negative tester Så sitter her og skjønner svært lite i grunn "/ Kan derfor ikke gjøre annet enn å vente med mer testing til i allefall søndag... blæh =p
Ellimelli Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har også ikm på søndag 20. og har hatt skikkelig mens-vondt i halvannen uke nå. Jeg pleier ikke å ha sånn vondt særlig ofte, og når det skjer er det bare dagen før mensen, så uansett hva som måtte komme ut av det, er det ihvertfall uvant, dette her. Ellers føler jeg meg generelt litt uvel, men alt dette er jo så diffust og alt kan jo egentlig være pms, så jeg prøver hardt å ikke tillegge det for mye vekt. -Men jeg får det ikke helt til, nei.... Jaja, enten kommer tante-mor snart, ellers kan det endelig bli gode nyheter. Lykke til, alle sammen!!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Hei ) Har IKM i morgen, muligens i løpet av helgen da jeg ikke har like lange sykluser hver måned. Ser ut til at strekene på testene mine var skyggestreker nok en gang. Alle utenom CB, den hadde uten tvil en klar men svak blå strek, men ser ut til at TR er på vei ( Gul-brun utflod og mensmurringer lover ikke godt! Jaja, spiren sitter nok til slutt Håper spiren sitter hos dere, hold meg oppdatert Lykke til jenter, krysser fingrene for dere
Gjest Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Hei! Hadde IKM i går, men ingen tegn til tanta endå. Så eg ventar på å få testar i posten, forhåpentlegvis i dag. Sjølv om eg ikkje trur det er noke på gong:(
ToPrinsesser<3 Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har også IKM på søndag el mandag. Har hatt stabile sykluser på 27 dager, forrige måned gikk den ned til 26 (derfor mulig IKM søndag), men hva har skjedd i dag? TR kom... skjønner ingenting... Det blir 24 dager... Blir så frustrert. Hadde SA ved årsskiftet, og har tidligere blitt gravid uten å blunk omtrent... Så da er det bare å begynne på ny runde... Lykke til dere andre; enten dere har full klaff denne pp, eller må prøve videre :-)
Gjest Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 I dag kom testane i posten!! Så tok ein sånn billigstrimmel no = negativ. Men, det er fortsatt ingen tegn til tanta (og eg pleier som regel å vere veldig plaga 1.dagen). Eg misstenker at EL var seinare enn den egentleg skulle (merka "hummørforanding" ca 5 dagar seinare enn eg skulle ha EL). Så om dette har skjedd, så vil vel heile syklusen min bli flytta tilsvarande? Altså IKM 5dagar seinare? Og då ville det vel i alle tilfeller vere for tidleg å teste? Irriterande ditta her, har ikkje hatt unormal syklus sidan då eg gikk på p-pillar for fleire år sidan. Men som sagt, så trur eg i grunnen ikkje at det er noke:( Blir så utolmodig av å vente. Heldigvis kjeme kjæresten min heim dinna helga, så då har eg noke å flytte tankane over på
BettyBoob Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2010 så kjedelig - kroppen er rar! syklusene mine varierer fra 28-32, men stort sett er de på 30 dager. Så jeg har ikm på søndagen, og er veldig spent denne mnd! Dere får kjøre på igjen når TR er over og masse lykke til!!
Solstråle86 Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 Negativ test på meg og ingen graviditet denne gang.. Men vi prøver igjen! Lykke til til alle sammen
Ellimelli Skrevet 18. juni 2010 #10 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har ikm på søndag, og er spent som aldri før. Jeg har nå hatt konstant mens-murring/kramper i underlivet i en og en halv uke. Det er et konstant trykk, og litt annerledes enn vanlig for meg før mens. og jeg pleier aldri å ha det mer enn toppen to dager før mensen. Jeg er våt, våt, våt, og har fryktet at tr har kommet hver gang jeg har vært på do de siste dagene. Ellers har jeg vært igjennom noen dager med metallsmak/sur smak i munnen og sterkere luktesans, men dette har enten forsvunnet eller jeg har vendt meg til det. Jeg merker ingen forandring i brystene, men har en uggen småkvalm følelse ganske ofte nå. Dessuten har jeg nå begynt å få ulvehunger kastet over meg hvis det har vært litt for lenge siden sist jeg spiste, og jeg blir svimmel og nesten desperat etter mat. Dette er noe nytt for meg. Kroppen krever mer oppmerksomhet, liksom. Så jeg kan ikke annet enn å håpe her. Jeg har to pp'er tidligere gått en uke over tiden før mensen kom, og disse rundene var beinharde for meg. Og irriterende som bare det, for mensen kom innen et par timer etter at jeg hadde brent den dyrebare testen. Nå har jeg EN test liggende, og har lovet samboeren å vente til jeg har gått langt over den uka jeg har vært forsinket før. Men jeg kommer ikke til å klare det, så jeg tester på mandag hvis ingenting skjer i helgen. Det får være måte på å være tålmodig! Lykke til i neste runde, dere som testet negativt denne uken. Vi kommer oss vel inn på 1. trimester en dag hele gjengen!
Ellimelli Skrevet 19. juni 2010 #11 Skrevet 19. juni 2010 Mhm... Så lenge klarte jeg å vente, ja! Jeg fikk ikke sove inatt, så jeg sto opp og tok testen... Og den var negativ. Jeg har ikm søndag, og det KAN jo hende at jeg testet for tidlig, med "feil" urin, osv , osv, men jeg merker at jeg ihvertfall kan slappe litt mer av nå. De siste dagene har jeg kun hatt dette her i hodet, og jeg tror jeg hadde vært mere skuffet om jeg plutselig fikk mensen etter disse ukene. Nå kan jeg forvente mensen, og ta det litt mer som det kommer. Det blir ikke lenger så SKUMMELT å gå på do, liksom, for skulle jeg allikevel være gravid nå så kommer det mer som en overraskelse. Ja, det er vanskelig å forklare, særlig klokka tre på natta, men jeg vil heller tro at det ikke er noe på gang, og bli gledelig overrasket, enn å fortsette med økende forventning nå. -Og nå tror jeg faktisk jeg kan sove også. Lykke til alle sammen, og ha en strålende helg!
Ellimelli Skrevet 19. juni 2010 #12 Skrevet 19. juni 2010 Og jeg fortsetter å ha det konstant vondt, og har blitt mere kvalm. Holdt på å kaste opp da jeg gjorde istand hundematen i ettermiddag. Jeg var så nær at jeg i all hast fikk fjernet all oppvask fra vasken så jeg kunne spy der. Dette MÅ da være noe mer enn pms???? Jeg kan ikke skjønne annet, på tross av den negative testen i natt. Huff, ikke vet jeg. Jeg har bestilt tester fra ei på nettet, så kan jeg nå ha dem å ty til hvis ingenting har skjedd litt ut i uka. Lykke til alle sammen!!
Nonah Skrevet 19. juni 2010 #13 Skrevet 19. juni 2010 Hei! Jeg er ny her.. 1 pp på oss, og jeg tror jeg har IKM på søndag?! Har faktisk ikke peil på hvor lang syklus jeg har, og når el egentlig var.. Men ut i fra sånn jeg tror det er, så er altså den store dagen i morgen. Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å teste før noen dager etter evt IKM, men har allerede svidd av en test de tre siste dagene, alle blenda hvite.. Har ingen tegn på at TR skal komme egentlig.. Men heller ingen sikre gravid tegn. Det eneste er at jeg pleier å være utrolig irritert noen dager før mens, og det har jeg ennå ikke merket noe til! Det kan jo være et godt tegn? Eller så er det bare syklusen min som er litt lenger enn jeg tror! Hehe.. Den som venter får se! Jeg har lovet meg selv å ikke teste før i begynnelsen av neste uke, dersom TR ikke melder sin ankomst i morgen.. Lykke til til dere andre som også venter i spenning!
Maitrollet Skrevet 19. juni 2010 #14 Skrevet 19. juni 2010 Jeg har IKM i dag hvis syklusen er som de forrige to månedene, men fortsatt ingen tegn til at tanta skal komme. Er i 2. ordentlige prøveperiode, men har gått på piller tidligere så har ikke helt stålkontroll på syklusen. Alle tegnene som har vært der de forrige to gangene før tanta kom er ikke der (kvalme, sult o.l.). Nå har jeg bare en rar følelse helt nederst i magen, akkurat som jeg er støl der. Tror jeg kommer til å svi av en test i morgentidlig. Har som med alt annet null tålmodighet og ting skulle helst ha vært "i orden" forrige måned
Gjest Skrevet 20. juni 2010 #15 Skrevet 20. juni 2010 En liten oppdatering i fra meg: Har IKM i morgen og ser ut til at TR kommer som bestilt Har nemlig nettopp begynte å spotte (noe jeg vanligvis ikke gjør men), så da ser det visst ut til at den positive testen jeg fikk på mandag tydeligvis ikke var valid og at jeg nå må gå inn i 14 pp.... :s SKUFFA
Gjest Skrevet 20. juni 2010 #16 Skrevet 20. juni 2010 Ok...kva skjer?!?:S Hadde IKM torsdag (17.), men ingen tante. Tok ein billegtest torsdag ettermiddag = neg. Fortsatt inga tante. Så ny billegtest fredags morgon (måtte jo prøve med morgenurin) = neg. No er det søndag og fortsatt INGEN teikn til tanta..!! Vil ha det overstått.. Men kva gjer ein? Ingen teikn til tanta, berre litt utfod?(sorry detaljane) og negative testar...kva har skjedd? *frustrert!* Er det forskjell på billegtestar og dei dyrare sortane? Har 2stk cb, men kunne tenke meg å spare dei, om det ikkje er noko. Einaste som kan kallast symptom er trøttheit, luft i magen, småsvimmel innimellom og hummørsvingingar (men det kan kome av alt muleg anna!). Når eventuelt teste igjen? Vente til slutten av veka? Kva kan vere grunn til forsinka tante? Vil ha ditta overstått, slik at eg kan tenke på noko anna snart! :'( ...Noken med erfaring? ...Eller tips/råd?
Gjest Skrevet 20. juni 2010 #17 Skrevet 20. juni 2010 Forresten, går ofte på do for tida. Normalt er det kun 2-3do turar om dagen, no er det vesentleg fleire. Men så er det sommar, og det kan ha innvirkning (drikke mykje, eller for lite). Men vær så snill damer, om noken har støttande ord eller noko, vennligst kom med dei. Kjenner eg er langt nede i kveld...ikkje nok med at kroppen min ikkje er som den pleier, men min kjære har reist vekk på arbeid igjen. Det er litt mykje på ein gong:(
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #18 Skrevet 21. juni 2010 Hei igjen damer! Har IKM i dag og har ikke sett noe til TR faktisk... Hadde pittelitt mensmurringer i gårkveld/morges å spottet såviiidt i gårkveld, så var sikker på at TR skulle komme i morges da jeg gikk på do (den bruker alltid å gjøre det), men den dukka ikke opp... har bare hatt minimaaalt med lysebrun/lyserosa utflod i dag, og mensmurringene er borte igjen... ååå, nå får jeg jo håp såklart, men med min flaks kommer vel TR for fullt i morgen tidlig.. hva tror dere damer? er det håp? Har ikke testet siden torsdag forrige uke, men lurer på om jeg skal teste igjen i morgen.. men blir så skuffet om den blir negativ hadde jo pos test forrige mandag, men 3 neg etter det... så skjønner rent lite i grunn.. Så tror nok morgendagen kan bli spennende! Dette var da en liten oppdatering fra meg =)
ilo80, 1ma Skrevet 22. juni 2010 #19 Skrevet 22. juni 2010 Hei hei Skulle hatt mensen lørdag/søndag, men ingenting skjer... Tok test igår, som var negativ:( kan ikke bare den dumme mensen komme!!! Har hatt smerter på ene siden, midt på magen siden eggløsning.. er det flere som opplever det imellom eggløsning og mensen?
Gjest Skrevet 22. juni 2010 #20 Skrevet 22. juni 2010 Nyeste oppdatering: TR kom såklart for fullt i dag... HUFF. Så må derfor inn i 14 pp nå.. kjenner motivasjonen krymper for hver gang altså "/ Virker ikke som dette skal klaffe for meg enda... Men masse lykke til videre til dere andre!!! Måtte dere alle ha hver deres positive test snart!! :-)
BettyBoob Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #21 Skrevet 22. juni 2010 TR kom her i går jaja, regnet ikke med at det skulle være SÅ lett! Inn i 2 PP!
Ladylus Skrevet 22. juni 2010 #22 Skrevet 22. juni 2010 Hadde IKM på torsdag, men har fortsatt ikke fått TR. Siste testen jeg tok, var fredag morgen og den var negativ. tenker jeg prøver å ta en ny test i morgen tidlig.
Maitrollet Skrevet 22. juni 2010 #23 Skrevet 22. juni 2010 Fortsatt ingen tante her. 4 dager over nå... testa neg. på søndag. teste igjen snart? Livmortappen var langt nede på lørdag, sånn som den pleier å være før TR, men på søndag forsvant den langt opp og har blitt der. Noen som har vært borte i det? Er helt syyykt trøtt om dagen også ?!?!
Vizzy Skrevet 22. juni 2010 #24 Skrevet 22. juni 2010 Har ikm på lørdag, men prøver å være litt pessemistisk og tenker den tanta kommer nok. Har ikke merket noe spes på kroppen heller, kun hatt litt (ikke mye) ømme bryster i blandt. Det trenger jo ikke bety noe. Et spørsmål til dere andre her inne. Hvor tidlig begynner dere å teste? bruker dere mange tester hver mnd? Blir det ikke dyrt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå