Gå til innhold

Spm ang sparking og morkaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på hvor tilig det er normalt å kjenne barnet sparke når morkaken i veien, på framsiden av hele magen? er i uke 19 nå, men har ikke kjent han enda :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser og kjenner sparka overalt selv om morkaka ligger foran. Er nå 26+4 og er ikke mange ukene siden det blei veldig aktivt inni her:) Er nok veldig individuelt fra person til person:)

Skrevet

begynnte å kjenne bittesmå utydelige bevegelser i uke 15 ca. Men kunne ikke være helt sikker på at det var ungen, såpass utydelig var det.

først i uke 18-19 var jeg sikker på at det var den lille.

Jeg ble ikke ovverrasket på UL i uke 18 da jeg fikk beskjed om at morkaka lå rett under navlen forran... forklarer en del kan man si...

Forrige gang hadde jeg en veldig aktiv krabat inni der og merket små lette, men tydelige bevegelser og dytt allerede i uke 12. Har veldig utolvmodg denne gangen pga det tror jeg :P

Nå kjenner jeg bevegelse flere ganger om dagen og det er ikke tvil lenger. for 5 dager siden kjennt jeg det på utsiden også :)

Er 21+1 i dag.

Skrevet

Jeg har og morkaka som ligger på framsiden. Er nå 18+1 og har ikke kjent noe enda. Gleder meg så fælt til å kjenne liv, går og venter hver dag :)

Skrevet

jeg har morkaka foran, har ikke begynt å kjenne liv før nå den siste uka. Og det er fortsatt nokså vage bevegelser, ikke noen karatekid det her ; ) jeg er i 25.svangerskapsuke..det er jo velsig individuelt, men kan nok hende du må belage deg på å være tålmodig ; ) det er frustrerende, i know! men bevegelsene kommer : )

Skrevet

Jeg har også morkaka foran. Jeg er i dag 21+ 5 og kjenne ringenting enda fra lillejenta i magen. Kjipt å måtte vente. Har kjent småbobler innimellom, men har ikke kjent noe nå på flere dager. Håper bare at alt er i orden. Jeg må i hvertfall være tolmodig nå med å vente på ordentlig spark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...