Gå til innhold

Terminberegning og sånt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tempet de siste syklusene og denne gangen fant FF først EL på dag 11, etterhvert endret de til dag 20 og da jeg registrerte positiv test i går så endret de tilbake til dag 11 og dermed et avvik på termindato med 10 dager.. Ikke at det har så innmari mye å si, men hvorfor det egentlig?? Noen som vet? :) Er jo greit om jeg er 1,5 uke lenger enn jeg tror selvfølgelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peil på temping dessverre, men ville bare stikke hodet innom for å gratulere=) Så stas!! Måtte dere prøve lenge før det klaffet? Spennende tid fremover nå da- håper alt går bra og at formen din holder seg sånn noenlunde ihvertfall fremover;)

Skrevet

Takk og takk du :) Tja, kuttet ut pillene i januar og klaff nå så litt lenger tid enn jeg trodde, men planla et vårbarn så sånn sett passet det jo bra :)

Nesten mer spennende denne gangen siden det er hakket mer planlagt enn sist, men får bare håpe det beste - ikke så mye annet å gjøre :)

Foreløpig merker jeg ingentingen til det og blir det som sist så fortsetter det sånn også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...