Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg startet på Metformin for en ukes tid siden, og lurer på om det er noen av dere som vil dele deres erfaringer med legemidlet? Hvordan har dere reagert, hvilke bivirkninger har dere hatt, hva slags effekt har det hatt etc?

Jeg har selvsagt lest pakningsvedlegget - men det er noe annet å høre andres reelle erfaringer :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141992986-erfaringer-med-metformin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

Bivirkniner: Kvalme og diaree og plutselig var det en stund jeg ikke tålte visse matvarer, fikk skikkelig diaeree av f.eks is en stund. Men det gav seg.

Maten smaker annerledes, dvs søte ting smaker for meg annerledes, jeg fikk fr metforin et sukker kick av snop, med metformin smaker ikke snop like godt og jeg får ikke noe kick når jeg spiser det.

Virkninger: Stort sett regelmessig syklus, men da også takket være osteopathie.

Kvisene forsvant etter noen måneder og holdt seg stort sett vekke (hadde mer kviser godt oppe i 20 årene enn som tenåring)

Mindre hårvekst i fjeset enn nå etter jeg desverre måtte slutte pga gastritis (når det endelig gir seg skal jeg begynne igjen)

Følelsen av at kroppen fungerte bedre fikk jeg også ved metformin.

Gikk ned 30 kilo på litt over et år takket være metformin og omlegging av matvaner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...