Gå til innhold

Hvor lenge kan man ha murringer før fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er totalt uvitende førstegangsfødende.... Har lest at mens-murringer er et forvarsel på at fødselen er nært forestående, men hva er "nært forestående"? Jeg har 9 dager til termin og har de siste to nettene våknet av mensmurringer og kynnere. Har også vært skikkelig løs i magen og hatt litt ekstra energi. Betyr dette at jeg før vente meg en fødsel i helgen, eller kan det fortsatt gå lang tid? Noen som vet?

Skrevet

Hei :) Jeg er også førstegangs, og har hatt akkurat samme som deg nå i 3 uker ca. Jeg har termin på tirsdag. Så det kan nok gå litt tid enda.. desverre ;) Jeg begynner hvertfall å bli mega-utålmodig nå, så jeg håper denne helgen bringer noe godt :):) Kanskje er du heldig og får før termin :) Lykke til! :)

Skrevet

Hm, det er jammen ikke godt å si! Jeg er andregangs og har gått siden søndag med mensmurringer + økt antall modningskynnere og "vanlige" kynnere. Bare venter og venter nå :D

Skrevet

Har hatt murringer siden uke 33....! Er fortsatt gravid ... i uke 37, så det er nok intet sikkert tegn.. annet enn at ting modner seg! Og det er jo bra! :)

Skrevet

Hva er forskjell på modningskynnere og "vanlige" kynnere?

Skrevet

det lurer jeg oxo på, hva er forskjellen ? ;)

Skrevet

har hatt murringer siden uke 33... er nå i uke 38!

Skrevet

Er desverre sånn ja... Har også hatt mye mens-murringer i korsrygg og mage siden uke 33. Har og hatt ekstremt mye kynnerer. Er 36+6 i dag. Men det sies vel at man får et ekstra energikick noen dager før fødsel. Opplevde det ikke med nr en, men med nr.to fikk jeg det.:-)

Skrevet

kynnere er det du får som stopper når du legger deg og slapper av og tar noe og drikke.

modningskynnere er de som ikke stopper da men som ikke er så sterke at de kan kalles ordentlige rier. for førstegangs og annengangs kan dette ofte være forvirrende bedre og dra inne n gang for mye til sjekk enn en gang forlite.

Skrevet

Min erfaring er at modningkynnerne tar tak i nederste del av mage, rygg og skjede, mens en vanlig kynner gjør mer at magen blir steinhard. De to er veldig forskjellige hos meg hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...