Gå til innhold

Er denne EL-testen positiv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en EL test idag. men er litt usikker på om den er positiv. Bilde ble tatt rett etter testen var tatt. altså før det var gått 5 min. Etter å ha ventet 5 min, føler jeg at test streken var mørkere enn control streken.

Er helt ny i erfaringer med EL tester. dette er den aller første jeg har tatt. har tatt den for å se om jeg har eggløsning da jeg har en cyste på den ene eggstokken, tror det er en vanncyste. vi har også bestemt oss for at vi vil ha en liten spire.

Tar med glede i mot informasjon om EL tester og slikt :)

Bildet skal ligge på denne linken

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/579582/offset/0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ser jo ganske positiv ut, selv har jeg kun brukt Clearblue digital så slipper jeg å tolke så mye :-)

Lykke til!

Skrevet

Hei :) Slik jeg ser det fra min pc skjerm så ser de strekene like sterke ut, dersom de er det så er EL testen din positiv :) Jeg pleier selv å få to like sterke streker først og dagen etterpå er teststreken ofte enda sterkere. Dvs jeg får ofte 2-3 dager med positive tester før negativ test og da har eggløsningen vært regner jeg med. Men det at kroppen får til en eggløsning selv om testen er positiv er ikke sikkert. Det hender at eggløsningen kommer senere i syklusen også og i noen tilfeller ikke i det hele tatt.

Lykke til :))

Skrevet

Ja, den er super positiv. Gratulerer med spire i maven. Hvor lenge har du prøvd å bli gravid? Jeg har prøvd i 3 mnd og har lyst til å gi opp men for vel prøve litt til .Lykke til :-)

Skrevet

Heisann!

Jeg har tatt samme testen, og min så ikke sånn ut, og har ingen "rumpetroll" i magen ennå; så jeg vil mene din er positiv, jeg. :-) Gratulerer!

Har du prøvd Clearblue? Vet ikke hvem som er best jeg, så spør meg litt rundt.

Hilsen Pernille

Skrevet

Ser hvertfall lovende ut. Skulle den ikke være positiv er det hvertfall rett før. Ikke alltid like lett å tolke disse testene

Lykke til med befruktning;-) Håper dere får spiren til å sitte

Skrevet

Hei =)

Jeg ble litt sjokert også over å få to streker. Tok først en graviditetstest, siden jeg har hatt uregelmessige blødninger. Den var blenda hvitt så det å se to streker på EL testen var jo litt gøy. Gleder meg til å hoppe i høyet i kveld. Føler me også tryggere med at deti kke er en farlig cyste. kan si det sånn at jeg fikk så sjokk av å høre orde cyste at jeg ikke hørte mer fra Gynekologen:S

Håper det snart blir et "rumpetroll" på oss. Jeg ha rikke prøvd clearblue sine, de er så dyre. Og i og med at jeg vil teste en del ganger nå fremover (pga cysten).

Men jeg har prøvd clear blue sine gravitester (bare hatt negative da menh)

Lykke til videre dere også :)

Silje

Skrevet

Takk for svar:)

Jah det tror jeg også. hvis ikke EL er nå kommer den snart:)

De er sannelig ikke lette å tolke nei :P

Takk takk:) ja jeg håper virkelig vi får en spire.

Lykke til dere også :)

Skrevet

Hei :)

Takk så mye. hjelper å spør man blir mer trygg på slikt første gangen da;)

Håper virkelig vi får en spire i magen denne måneden.

Vi har egentlig nettopp blitt enige om at vi skal "prøve" skriver prøve i gåsetegn fordi vi ikke prøver sånn ivrig, men vi bruker helle ringen form for prevansjon. Vi vil heller ta tiden til glede og kose oss å se om vi blir flere en 2 :)

På den måte stresser vi ikke så mye over det, og jeg er også blitt mer rolig med tanken på å prøve.

Men jeg sluttet på p-pillen i august i fjord.

Nei du må ikke gi opp etter 3 mnd. dere har jo bare nettopp begynt:) har du gått på p-piller eller noe slikt en stund?

Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...